ساماندهی محله هرندی با ارزیابی و اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی

۱۳م دیماه ،

قائم مقام شهرداری منطقه ۱۲ از نیازسنجی و ساماندهی محله هرندی با شناسایی نقاط ضعف و قوت این محله خبر داد.

فرهادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: با توجه به نقش موثر مطالعات اجتماعی در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری های مورد نیاز شهرداری منطقه۱۲،ستاد ساماندهی محله هرندی با شناسایی نقاط و قوت این محله،طرح های مختلفی در ابعاد اجتماعی،فرهنگی و شهرسازی جهت ساماندهی در قالب طرح های ارزیابی اجتماعی برگزار خواهد کرد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مطالعات عمیق و کاربردی در رونق اقتصادی و تجدید حیات اجتماعی،با نیازسنجی مناسب و ساماندهی محله هرندی در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ است.
فرهادی با اشاره به لزوم پیشرفت این طرح در محله هرندی گفت: عملکرد مناسب شهرداری و نقش مهم مشاوران در تصمیم گیری ها و بررسی همه جانبه مشکلات محله هرندی در ابعاد مختلف همچون شهرسازی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی با لزوم پیشرفت این طرح از اهداف شهرداری منطقه است.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح افزود: حل مشکلات محله هرندی با اجرای طرحی جامع،سرمایه گذاری کلان،همکاری همه جانبه ساکنان محل و حتی بخش خصوصی،ارائه طرح های کارشناسان و مشاوران اجتماعی و فرهنگی با برگزاری هر چه سریعتر این طرح،در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.