سامانه طرح استقرار فعال می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر طرح استقرار گروه‌های نمایشی از فعال شدن سامانه ثبت نام گروه‌ها با تکمیل بررسی پرونده‌های گروه‌های ثبت نامی خبر داد.

جانمحمد خوب‌پور در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: تا کنون ۶۰ گروه موفق به دریافت پروانه دائم با اعتبار مشخص و قابل تمدید شده اند.

خوب پور با اشاره به ثبت نام ۶۰۰ گروه در سامانه طرح استقرار گروه‌های نمایشی گفت: بعضی از پرونده ها دارای مشکلاتی از جمله اشکال کارشناسی یا محتوایی بودند که سبب بازگشت پرونده به اداره نمایش شهرستان مربوطه جهت کامل کردن مدارک و رفع ایرادات آن می‌شود.

مدیر دفتر طرح استقرار گروه‌های نمایشی گفت: تا پایان برسی پرونده های ارسالی و صدور پروانه برای آنها سامانه برای ثبت نام مجدد باز نمی‌شود و تنها امکان ویرایش در سامانه وجود دارد، زیرا بعد از ارسال فراخوان از ۲۷ مهر ماه سال قبل اطلاع رسانی جامعی برای ثبت نام گروه‌ها انجام شد و اگر گروهی موفق به ثبت نام نشده است این از کم کاری خود گروه بوده است.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا نیمه اول شهریور ماه ساماندهی گروه‌هایی که ثبت نام کرده اند انجام شود و سپس سامانه برای ثبت نام مجدد باز شود که البته این امر مستلزم پیگیری همکاری گروه ها و ادارات کل استان‌ها است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.