سامانه ملی طرح انس با ثقلین راه اندازی شد

خبرگزای آریا- سامانه ملی طرح انس با ثقلین، همزمان با آغاز به کار و افتتاح بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از سوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، همزمان با آغاز به کار و افتتاح بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، سامانه ملی طرح انس با ثقلین، شامل تلاوت روزانه قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، از سوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور به نشانی www.telavat110.ir  راه اندازی شد.
کاربران می توانند پس از عضویت در این سامانه، نسبت به ثبت تلاوت های روزانه اقدام و گزارش آن را دریافت نمایند.
بر پایه این گزارش، سامانه ملی طرح انس با ثقلین، با همکاری مشترک دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، معاونت فرهنگی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و موسسه لاهوتیان آفاق راه اندازی شده است.

*رونمایی از مجموعه قلّه های تهذیب در نمایشگاه قرآن
معاونت تهذیب حوزه های علمیه همچنین در اقدامی دیگر، لوح فشرده مجموعه “قلّه های تهذیب”  که براساس توصیه های  مقام معظم رهبری در خصوص نشر و ترویج سفارشات و سیره عملی بزرگان اخلاقی تولیده شده، را در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رو نمایی  و باتخفیف ویژه در اختیار علاقمندان قرار می دهد.  
مرحله اول این مجموعه در قالب لوح های فشرده پیرامون زندگی نامه، توصیه ها و سفارشات حضرات آیات قاضی(ره) و بهجت(ره) تولید و عرضه می گردد.  
این مجموعه نفیس که به سفارش و همکاری مشترک معاونت تهذیب حوزه های علمیه و موسسه لاهوتیان بصورت صفحات وب طراحی و تولید شده، حاوی کتاب الکترونیکی، گالری عکس، فیلم و صوت بصورت چند رسانه ای می باشد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.