سامانه های کتاب الکترونیکی حوزه سلامت و پزشکی ارزیابی می شود

۰۷م آذر ،

سامانه های کتاب الکترونیکی حوزه سلامت از دستاوردهای خدمات الکترونیک دانشگاهی از جمله فعالیتی است که در جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت، ارزیابی و داوری می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا، دبیر جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت ضمن بیان این مطلب گفت: برخی از دانشگاه های علوم پزشکی در کشور با ارائه این خدمت ارزشمند عموم کاربران را به بهره برداری الکترونیکی از جدیدترین دستاوردهای حوزه پزشکی در قالب کتاب الکترونیکی فرا می خوانند. طوری که علاقمندان می توانند از طریق فضای مجازی به مطالعه کتاب و یا تحقیق و پژوهش بپردازند، و از مراجعه حضوری به کتابخانه ها و یا خرید کتاب های گران قیمت بی نیاز شوند.

دکتر حسین ریاضی، با اشاره به ابتکار معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: یکی از خدمات برجسته در این زمینه به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران تحت عنوان “سامانه انتشار یافتنات و علم سنجی” به مخاطبان فرهیخته ارائه شده است. این سامانه ضمن معرفی جدیدترین انتشار یافتنات علمی در زمینه پزشکی این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا در صورت نیاز به فایل pdf تمام مطالب کتاب دسترسی داشته و امکان ذخیره سازی متن کتاب یا بخش هایی از آن نیز به انتخاب کاربر، وجود دارد.

وی گفت: این سامانه لینک های مفید و بخش های متفاوتی دارد که از مهمترین آنها خبرها و اطلاعات مربوط به برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه سلامت و پزشکی است. علاقمندان برای مراجعه به این سامانه و بهره برداری از آن می توانند به نشانی http://tumspress.tums.ac.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است: پایان مهلت دریافت آثار اولین جشنواره خدمات الکترونیک سلامت، ۱۰ آذر ماه به پایان می رسد و پس از بررسی آثار ارسالی و انجام مراحل داوری برگزیدگان در روز دوم بهمن سال جاری طی مراسمی معرفی می شوند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.