سامانه های گویا پاسخگوی نیاز مسافران نوروزی می باشند

۲۹م اسفند ،

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی خبر داد

سامانه های گویا پاسخگوی نیاز مسافران نوروزی می باشند

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، وضعیت راه‌های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها را که به صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز پاسخگو می باشند اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از

پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، سیدقاسم بی‌نیاز اظهار داشت: تلفن ۵۱۴۹ آماده پاسخگویی به مسافران ریلی در زمینه فروش بلیت، اعلام برنامه حرکت قطارها ، اطلاعات موجودی و اطلاعات آژانس‌ها و …. است.

وی افزود: تلفن ۱۳۴ هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی نیز آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای تمام نقاط و راههای کشور، اطلاعیه های هواشناسی و پیشنهاد به شهروندان است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی تصریح کرد: مسافران جاده ای نیز به منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده ها، مسافت ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند. همچنین با شماره تلفن ۸۸۹۲۵۲۵۲ می توان وضعیت راه‌های کشور را از طریق نمابر دریافت کرد و سامانه اطلاع رسانی www.iran141.ir نیز آخرین اطلاعات حوزه‌ راه‌ها را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: شماره دریافت پیامک ۳۰۰۰۱۴۲ و شماره ارتباط مستقیم ۸۸۸۰۴۴۰۰ آماده دریافت شکایات مردمی در زمینه قیمت بلیت ناوگان برون شهری جاده ای است.

بی نیاز تاکید کرد: سامانه تلفن گویای ۱۹۹ نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات و جدول زمانی پروازها است. مسافران و استقبال کنندگان می‌توانند قبل از حرکت از منزل در تماس با این شماره تلفن از ساعت پرواز اطمینان حاصل کنند.

بی نیاز اعلام کرد: سامانه پیامک اداره کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ و شماره تلفن ۸۲۲۴۴۰۹۰ آماده دریافت پیام‌های شهروندان در حوزه وزارت راه و شهرسازی است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی سفری ایمن برای تمامی مسافران آرزو ‌کرد.

شهروندان  برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه راه‌های کشور، قطارها، هواپیماها و وضعیت هوای کلیه مسیرها می توانند به پایگاه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه و از طریق این پایگاه اینترنتی از لینک پایگاه اینترنتیهای سازمانهای تابعه وزارتخانه استفاده کنند.

سه شنبه ۲۹ اسفند   ۱۵:۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.