سامسونگ از ISOCELL رونمایی کرد،یک تکنولوژی سنسور تصویر نوآورانه برای دستگاههای سطح بالا

ممتازنیوز:

gsmarena_001

شرکت سامسونگ از جدیدترین سنسور تصویر CMOS خود رونمایی کرد، سنسوری که وعده حساسیت بسیار بالای آن به نور داده شده است. این محصول ISOCELL نامیده می شود و طبق گفته سامسونگ با استفاده از آن و با توجه به بهبود کنترل جذب الکترون، تصاویری با قدرت رنگ بیشتر  ثبت خواهد شد.

این کمپانی کره ای می گوید، سنسور ISOCELL CMOS برای قرار گرفتن برروی تبلت ها و اسمارت فون های آینده بسیار مناسب است، پس می توان نتیجه گیری کرد که احتمالا در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S5 از این سنسور استفاده می شود. این سنسور همچنین به تولیدکنندگان مختلف اجازه می دهد تا وضوح و کیفیت تصاویر گرفته شده را بدون بزرگتر کردن ماژول دوربین بالاتر ببرند.

انجمن دوربین سامسونگ با مقایسه تکنولوژی ISOCELL با سنسورهای FSI و BSI، به ناتوانی آنها در حفظ کیفیت پیکسل در هنگام کاهش سایز در زمان مشابه اشاره می کند.

2

اولین سری از سنسورهای جدید سامسونگ که از تکنولوژی ISOCELL استفاده می کنند دارای شماره مدل S5K4H5YB هستند. آنها سنسورهایی ۸ مگاپیکسلی همراه با سایز پیکسل ۱.۱۲μ می باشند. انتظار می رود که این محصول جدید سامسونگ در سه ماهه چهارم سال به تولید انبوه برسد.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.