سامسونگ اپ سرویس دهی خود را به کاربران ایرانی متوقف میکند!

۳۱فروردین۱۳،

سامسونگ اپ طی اطلاعیه ای که برای کاربران ایرانی خود از طریق پست الکترونیک ارسال شده، اعلام کرد که از تاریخ یک خرداد ۹۲ و به سبب آنچه که "برخی موانع حقوقی" اعلام شده، سرویس دهی خود را به کاربران ایرانی متوقف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) فروشگاه برنامه های کاربردی سامسونگ که از تابستان قبل امکان خرید نرم افزارهای عرضه شده بر روی این app store را از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب برای کاربران ایرانی خود ممکن کرده بود، طی اطلاعیه ای اعلام کرد از اول خرداد امسال خدمات برنامه های کاربردی سامسونگ به سبب آنچه که "برخی موانع حقوقی" خوانده شده به طور موقت متوقف میشود.

سامسونگ در اطلاعیه خود به کاربران تلفن های همراه هوشمند سامسونگ پیشنهاد کرده که تا پیش از تاریخ مذکور، برنامه های کاربردی گوشی های خود را بروز رسانی کنند و اخطار داده که در غیر این صورت، پس از اول خرداد ۹۲، امکان بروزرسانی برنامه ها برای این دسته از کاربران ممکن نخواهد بود.

سامسونگ در اطلاعیه خود تصریح کرده این اطلاع رسانی به سبب ماده ۱۰-۲ شرایط استفاده از برنامه های کاربردی سامسونگ، برای خریداران و ماده ۲۳-۲ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ،‌یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه های کاربردی تلقی میشود.

سامسونگ در پایان اطلاعیه خود آورده "پوزش ما را از بابت وضع پیش آمده بپذیرید"!

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.