سامسونگ بدنبال تامین کنندگان کیس فلزی، آیا اس ۵ اولین دستگاه با این نوع جنس بدنه است؟

ممتازنیوز:

سامسونگ بدنبال تامین کنندگان کیس فلزی، آیا اس 5 اولین دستگاه با این نوع جنس بدنه است؟

براساس گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، شرکت تایوانی Catcher که کار تولید بدنه های فلزی برای HTC One و iPad را انجام میدهد، در مراحل نهایی تضمین انجام کار، بدلیل تولید انبوه کیس های فلزی برای شرکت سامسونگ قرار دارد. براساس یک پژوهش که توسط Barclays انجام و در Taipei Times منتشر گردید، سامسونگ در مرحله نهایی اتخاذ تصمیم در مورد تولیدکنندگان بدنه فلزی است و حداقل یکی از محصولات سطح بالای آنها در سه ماهه دوم سال آینده از این نوع بدنه استفاده خواهند کرد.

همانطور که اعلام شد، Catcher یکی از واجدین شرایط می باشد که می بایست حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون بدنه برای سامسونگ تولید کند. البته سامسونگ براساس پیشنهادات دریافتی، سال آینده میزان سفارش نهایی را اعلام خواهد کرد.

اگر همه چیز طبق زمانبندی باشد، احتمالا گلکسی اس ۵ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ روانه بازار می شود. ماه گذشته Korean media گزارش داد که سامسونگ یک خط تولید برای ساخت آزمایشی کیس های فلزی مخصوص پرچمدار خود در کره جنوبی راه اندازی کرده و اعلام کرد که خط تولید انبوه این کیس ها در ویتنام راه اندازی خواهد شد.

برای محصولات معروف و محبوبی چون سری گلکسی اس، کمپانی سامسونگ نیاز به تامین کنندگان مطمئن از منابع مختلف دارد تا درصد خطرها و مشکلات بوجود آمده را کاهش دهد.

سامسونگ در سال های اخیر بدلیل استفاده از بدنه پلاستیکی در محصولات خود با انتقادات زیادی روبرو بوده است. باید دید آیا سامسونگ در نهایت جنس بدنه اسمارت فون های خود را تغییر خواهد داد یا خیر.

androidauthority

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.