سامسونگ به دنبال تولید تلفن هوشمند تاشو

۱۹م آذر ، مهر- گفته می گردد که سامسونگ به صورت مخفیانه یک نسخه تازه از تلفن هوشمند گلکسی را آماده می کند که دارای یک صفحه نمایش کاملا تاشو است که به واقع غیرقابل شکستن تلقی می گردد.

این پروژه “پروژه J” کدگذاری شده است و براساس پیش بینی تحلیلگران و وبلاگ نویسان بخش فناوری تا آوریل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

کارشناسان اعتقاد دارند که درحال حاضر تلفنهای هوشمند شباهتهای بسیاری به هم دارند و این شباهتها با معرفی مدلهای تازه بیشترو بیشتر می شوند، ارائه یک صفحه غیرقابل شکستن می تواند یک نقطه عطف برای فروش این تلفنها در بازار باشد، بازاری که درحال حاضر توسط تلفنهای هوشمند آپل و سامسونگ احاطه شده است.

براساس گزارشهای انتشار یافته این پروژه روی تلفن هوشمندی به نام گلکسی S چهار (Galaxy S IV) اجرا می گردد.

انتظار می رود که صفحه نمایش این تلفن تازه بزرگتر و بهتر باشد، گفته شده است که این تلفن از قدرت پردازش چهار هسته ای برخوردار بوده، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد و کیفیت تصاویر آن به ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ (ppi) می رسد. کیفیتی که در مقایسه با ۳۰۶ پیکسل در هر اینچ (ppi) گلکسی S3 و ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ (ppi) آی فن ۵ بسیار بیشتر است.

نیکولاس گادویس تحلیلگر یو بی اس اظهار داشت: در مقایسه با اینکه سامسونگ مدل تلفن هوشمند گلکسی S3 خود را امسال در ماه می روانه بازار کرد؛ با نگاه به نیمه اول سال ۲۰۲۴، می توان دریافت که احتمالاً این بار شتاب سامسونگ در ارائه تلفن گلکسی S4 بیشتر می گردد.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که آمادگیها برای تولید تلفنهایی با صفحات نمایش ارتجاعی و غیرقابل شکستن ادامه دارد. از این رو می توان در انتظار این مدل در نیمه اول سال میلادی آتی بود.

سامسونگ یکی از حامیان اصلی صفحات نمایش او ال ایی دی (OLED) است و درحال حاضر این صفحات را به شکل غیرقابل شکستن مورد استفاده قرارمی دهد، به طوری که شیشه سطح آن را با مواد پلاستیکی تعویض می کند. از این پس دستگاه های قابل حمل می توانند با صفحات غیرقابل شکستن ارائه کرد.

این فناوری می تواند قواعد بازی را به نفع سامسونگ تغییر دهد چرا که تاکنون از این شرکت به عنوان یکی از پیروان سریع فناوریها و طراحی های دیگران یاد شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.