سامسونگ تبلت ۱۱.۳ اینچی با صفحه نمایش رتینا تولید خواهد کرد

با آغاز رسمی دادگاه ثبت اختراع اپل و سامسونگ، که روز دوشنبه در دادگاه منطقه ای شمال ایالت کالیفرنیا کارخود را شروع کرد، اسناد ارائه شده ضمیمه پرونده نشان میداد که سامسونگ در فکر تولید تبلتی ۱۱٫۳ اینچی با صفحه نمایش رتینا و اتصالات LTE است.

این تبلت که نام کدی آن P10 است، ظاهرا با وضوح تصویر۱۶۰۰*۲۵۶۰ ، در اواخر امسال عرضه خواهد شد.البته جزئیات فراتر از اینهاست.

The Verge نیز خبر موازی با این اطلاعات منتشر کرده است مبنی بر اینکه سامسونگ در اواسط آگوست طی یک کنفرانس خبری در نظر دارد از محصولی جدید رونمایی کند. احتمال دارد این محصول جدید همان P10 باشد؟

طیف گسترده تبلت های سامسونگی تا کنون در سایز های مختلفی عرضه شده اند که بزرگترین آنها صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی داشته است.با این حال به نظر نمی رسد که یک تبلت ۱۱٫۳ اینچی را به راحتی بتوان حمل کرد، شاید این تبلت برای افرادی مناسب باشند که ترجیح می دهند به جای سیخ نشستن پشت میز برای استفاده از لپ تاپ یا PC ، تبلتشان را دست بگیرند و در حالیکه با آرامش روی کاناپه نشسته اند از آن استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست که نتیجه دادگاه بتواند تاثیری در طراحی این تبلت داشته باشد یا خیر و از آنجاییکه انتظار می رود این پرونده در حدود یک ماه یا بیشتر از آن طول بکشد، باید همچنان منتظر بمانیم تا بینیم که چه پیش خواهد آمد.

اما در حالیکه سامسونگ می خواهد تبلتی ۱۱٫۳ اینچی تولید کند، رقیبش اپل در فکر عرضه آی پدی کوچکتر در ماه سپتامبر است. با موفقیت های اخیر آمازون و گوگل در عرضه تبلت های ۷ اینچی ، به نظر می رسد که کمپانی کوپرتینویی تاب مقاومت در برابر ورود به این بازار را نداشته و حرف و حدیث ها حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی تبلتی ۷٫۸۵ اینچی است.

به نظر شما ایده تولید یک تبلت بزرگتر تا چه می تواند جذاب باشد؟

Digitaltrends/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.