سامسونگ هم به‌فکر تولید گوشی هوشمند مچی افتاد

۲۸ام بهمن ،

 

به دنبال شایعاتی مبنی بر آغاز تلاش اپل برای تولید مدل تازهی از گوشی هوشمند آیفون شبیه به ساعت مچی، منابع آگاه اعلام کردند که سامسونگ هم در حال انجام اقدامی مشابه است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تصاویری که در یک نشریه کره‌ای انتشار یافته است نشان می‌دهد که سامسونگ در حال تکمیل گوشی هوشمندی با نام Samsung Galaxy Altius است که به دور مچ دست بسته می‌شود و تمامی قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را دارا می‌باشد. در این تصاویر نمایشگر گوشی با ساعت دیجیتالی و نوشته‌های زیر آن به زبان کره‌ای ملاحظه می‌شود.
 
گفته می‌شود که سامسونگ نام متفاوت Altius را برای گوشی‌های مچی خود در نظر گرفته است تا در این سری از محصولات، انواع گوشی‌های خود را به دست کاربران برساند. لازم به ذکر است که این پروژه همزمان با فرآیند تکمیل Galaxy S IV به‌عنوان بهترین گوشی هوشمند این شرکت دنبال می‌شود.
 
شرکت سامسونگ هنوز این خبر را تایید و تکذیب نکرده است؛ اما منابع داخلی شرکت که نخواستند نامشان فاش شود توضیح دادند که طی نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی شاهد ورود گوشی هوشمند مچی سامسونگ به بازار خواهیم بود.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.