سامسونگ گوشی تازهی با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تولید می‌کند

۱۹اردیبهشت،

 

سامسونگ این روزها پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان را تولید می‌کند و سال قبل دوربین دیجیتالی منحصر به‌فردی را با قابلیت اتصال به اینترنت روانه بازار کرده است. اما این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند سامسونگ قصد دارد این دو فناوری را با یکدیگر ادغام کند تا بهترین محصول به دست کاربران جهانی برسد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پایگاه خبری SamMobile در گزارشی تازه توضیح داد که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند تازهی را با نام Galaxy S 4 Zoom تولید کند که دوربین دیجیتالی آن با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.
 
دوربین دیجیتالی که در این محصول به کار می‌رود کاملا مشابه دوربینی است که پیش‌تر در Galaxy Camera استفاده شده بود. این دوربین اولین بار سال قبل عرضه شد که امکان اجرای ابزارهای مختلف را به کاربران می‌داد و کاربران به کمک آن می‌توانستند عکس‌های خود را به صورت مستقیم روی شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و Instagram منتشر کنند.
 
دوربین Galaxy Camera قادر است نسبت به مدل‌های مشابهی که در بازار وجود دارند تصاویر بسیار بهتری تهیه کند. گوشی هوشمند Galaxy S 4 Zoom که سامسونگ این روزها در حال طراحی و تکمیل آن است، از تمام دوربین‌های دیجیتالی مشابهی که در بازار جهانی فروخته می‌شوند هم بهتر عکس‌برداری می‌کند.
 
این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴٫۳ اینچی دارد که روی آن نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و همراه با پردازنده دو یا چهار هسته‌ای به دست کاربران جهانی می‌رسد. برای این محصول حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توانند آن را تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.