سامی یوسف فرزند استاد «بابک رادمنش» است؟+عکس

۱۲م آذر ،

“سرزمین خشک” تازهترین اثر سامی یوسف با همصدایی پدرش

ممتازنیوز: «سامی یوسف» آهنگساز ایرانی الاصل، تازهترین آلبومش را منتشر کرد. آلبوم «سلام» از شانزده قطعه تشکیل و به زبان های عربی،‌ انگلیسی، ترکی و فارسی اجرا شده است. اما نکته جالب این آلبوم، قطعه ای دو صدایی است که سامی یوسف آن را با همراهی پدرش اجرا کرده. او که تا پیش از این آلبوم از معرفی پدر خود امتناع می ورزید. 

سامی یوسف فرزند استاد «بابک رادمنش» است که سال ها در زمینه موسیقی ایرانی فعالیت می کنند.  بابک رادمنش در شهرتبریز به دنیا آمد و اصالتا آذربایجانی می باشد. او تحصیل کرده رشته موسیقی در دانشکده هنر های زیبا – دانشگاه تهران می باشد. وی موسیقی دان ( اصیل و پاپ)، آهنگساز، ترانه سرا، شاعر، معلم موسیقی، و خواننده به مدت بیش از سی سال، متخصص و مدرس سازهای تار، سه تار، سنتور، بربط (عود)، کمانچه، تنبک و نی و همچنین در سازهای بین المللی ویلن،‌پیانو و کیبورد است.

بابک رادمنش زیر نظر اساتید بزرگ، موسیقی را فرا گرفته است. اساتید وی در ساز ویلن در سنین کودکی استاد ابوالحسن صبا و در سنین نوجوانی از وجود هنرمند برجسته ای به نام علی  تجویدی بهره برد. استاد او در ساز کمانچه نیزعلی اصغر بهاری بود.

منبع: کافه سینما


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.