سانس های اکران فیلم ها در جشنواره افزایش نمی یابند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

عباسیان در غرفه سینماپرس:

سینماپرس- گروه سینما/ دبیر سی و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر گفت: تصمیم گیری در مورد جدول برنامه های جشنواره برعهده برنامه ریزان آن خواهد بود اما سانس های نمایش فیلم ها افزایش نخواهد یافت.

محمدرضا عباسیان با حضور در غرفه سینماپرس ضمن بیان این مطلب افزود: بخشی iبه عنوان خارج از مسابقه iبه صورت مستقل در جشنواره امسال نداریم و تعدادی از فیلم ها که هم ارزش فیلم های بخش مسابقه می باشند و قرار است iبه دلایلی داوری نشوند از جمله این که تهیه نماینده خواهان داوری نشدن فیلمش باشد و یا دست اندرکاران فیلمی عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره باشند در بخش سودای سیمرغ حضور خواهند داشت که داوری نمی شوند.

وی در پاسخ iبه این انتقاد که در اولین نشست جشنواره فجر اطلاعات تازه ای iبه خبرنگاران داده نشد، توضیح داد: چنین انتقادی را نمی پذیرم چون نشست حاوی اطلاعات تازه ای بود. دیجیتالی شدن فیلم های مسابقه جشنواره یکی از مهم ترین اتفاقات سی و یکمین دوره است که سبب کاهش iبها های تبدیل نسخه دیجیتال iبه ۳۵ میلیمتری می گردد.

دبیر جشنواره فجر با اشاره iبه تعداد کشورهایی که تاکنون برای حضور در جشنواره فجر اظهار تمایل نموده اند، ادامه داد: علاوه بر این خبرها افزوده شدن بخش جنبش غیرمتعدها و تقدیر از خبرنگاران برتر خبرهای تازه و خوبی می باشند.

وی در پاسخ iبه این پرسش که با توجه iبه حذف بخش خارج از مسابقه آیا سانس ها افزایش می یابند، گفت: الزاما سانس ها افزایشی نخواهند داشت و در این مورد برنامه ریزی برعهده برنامه ریزان جشنواره است.

انتهای پیام/ ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۸۱


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.