ساوه شمشکی: نتیجه سرمایه گذاری و برنامه ریزی در اسکی را دیدیم

۰۹م اسفند ،

رضایت رئیس فدراسیون اسکی از نتایج اخیر اسکی بازان؛

رئیس فدراسیون اسکی کشورمان گفت: در کنار مسابقات قهرمانی آلپاین و صحرانوردی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در پیش داریم که امیدواریم در این رقابت ها نیز برنامه ریزی هایمان نتیجه بدهد.

عیسی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا هر ۲ سال یک بار با حضور اسکی بازانی از کشورمان و دیگر کشورهای آسیایی برگزار می گردد.
 

رئیس فدراسیون اسکی افزود: میزبانی مسابقات آسیایی امسال برعهده کشور قزاقستان است ما در هر بخش بانوان و آقایان ۵ اسکی باز و در مجموع یک تیم ۱۰ نفره به اضافه سرمربی به مسابقات اعزام کرده ایم.

وی افزود: خوشبختانه اسکی بازان با آمادگی کامل و پس از یک اردوی ۲۰ روزه به مسابقات اعزام شدند و امیدواریم تا برنامه ریزی ها وسرمایه گذاری ما در این زمینه نیز جواب بدهد.

ساوه شمشکی تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد اسکی بازان کشورمان در طی مسابقات اخیر در سطح جهانی بسیار خوب بوده و هم در آلپاین و هم صحرانوردی شاهد رکوردشکنی اسکی بازان کشور بودیم.

اردوی تدارکاتی داشتیم، به نتایج بهتری هم می رسیدیم

شمشکی در خصوص اسکی صحرانوردی بیان داشت: در کنار مسابقات اشلادمینگ اتریش در رشته آلپاین، مسابقات صحرانوردی وال دی فیم ایتالیا نیز با حضور ۶۶ کشور برگزار شد که در بخش انفرادی سید ستار صید توانست با کسب رتبه یازدهم و رکوردشکنی بی سابقه در این رشته افتخار دیگری برای کشورمان به دست آورد.

وی ادامه داد: بعد از المپیک ونکوور کانادا برنامه ریزی ۴ ساله ای انجام دادیم و سرمایه گذاری بر روی ورزش قهرمانی خود را در چارچوبی منظم تر در پیش گرفتیم.

رئیس فدراسیون اسکی کشورمان تصریح کرد: در این میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و باشگاه ها و ورزشکاران نیز دست به دست هم دادند تا بتوانیم جواب سرمایه گذاری های خود را در این رشته ببینیم.

وی عنوان کرد: در این میان تلاش خود ورزشکاران و مربیانشان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود البته معتقدم اگر می توانستیم اردوی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، نتایجی حتی به مراتب بهتر از این نتیجه های کسب شده، به دست می آوردیم.

حقوق ماهیانه، ورزشکاران را به تلاش بیشتری ترغیب می کند

ساوه شمشکی در خصوص حضور اسپانسر‌ها در ورزش اسکی بیان داشت: خوشبختانه با وجود اینکه باشگاه های مطرح فوتبال و والیبال، تیم اسکی تشکیل ندادند هنوز اسپانسر‌های علاقه‌مند به اسکی در این رشته سرمایه گذاری های خوبی می کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط به گونه ای شده است که باشگاه ها قرار است حقوق ماهیانه ای به ورزشکاران خود بدهند البته این حقوق بستگی به عملکرد اسکی بازان و میزان فعالیت آنها دارد و همین سبب می گردد تا آنها برای تلاش هرچه بیشتر ترغیب شوند.

رئیس فدراسیون اسکی تأکید داشت: چنین تصمیماتی سبب می گردد تا ورزشکاران در تمام ایام سال فعالیت خوبی داشته باشند و اسکی قهرمانی کشور هم پیشرفت داشته باشد.

بانک اسکی باید در سراسر کشور راه اندازی شود

ساوه شمشکی در خصوص ایده تأسیس بانک اسکی بیان داشت: امسال در کنار برنامه های خود تصمیم به تشکیل بانک اسکی گرفتیم که البته درحال حاضر بانک اسکی در همدان تشکیل شده است و هیئت اسکی این استان آغازگر این طرح بوده که امیدواریم در سراسر کشور شاهد تشکیل بانک اسکی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به بیشتر اهداف خود در مسابقات جهانی دست پیدا کرده ایم و امیدواریم در ادامه نیز قدم های محکمی در میادین مختلف داخلی و خارجی برداریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.