سایت باشگاه خبرنگاران: میر حسین موسوی در سلامتی کامل است

در پی عنوان شدن شایعاتی از سوی یکی از عوامل نزدیک به گروهک تروریستی منافقین در شبکه وابسته به خاندان سلطنتی انگلیس مبنی بر وخامت حال میر حسین موسوی آخرین خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران از مساعد بودن حال نامبرده حکایت دارد.
 اردشیر امیر ارجمند عامل وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی و از اعضای نزدیک به گروهک تروریستی منافقین با حضور در برنامه شبکه بی بی سی، وابسته به بهائیان، از وخامت حال میر حسین موسوی و بستری شدن وی در بخش سی سی یو خبر داد.

پس از اعلام این خبر بود که خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در تماس با منابع مختلف امنیتی، انتظامی و مسئول جویای حال موسوی شدند.

در تماس‌های برقرار شده با منابع مختلف مشخص شد نامبرده یک عارضه کوچک قدیمی داشته است که با درخواست و تقاضای خانواده‌اش، او برای چکاپ نزد پزشک مورد اشاره و وثوق خانواده برده شده تا آزمایش‌های معمول روی وی انجام شود.

اخرین خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران حکایت از آن دارند که آزمایش‌های انجام شده روی موسوی جواب عادی داشته‌اند و عارضه قدیمی موسوی با تجویز دارو به صورت عادی قابل بر طرف شدن است و او بدون هیچ مشکلی هم اکنون در منزلش است.

خبرهای دریافتی حکایت از این امر دارند که با توجه به شرایط سنی نامبرده، تا به این لحظه تمام تقاضاهای وی و خانواده‌اش مبنی بر انجام چکاپ‌های معمول و ملاقات پزشک بدون هیچ محدودیتی انجام شده و تمام ملاقات‌ها و آزمایش‌ها نیز در حضور و با درخواست خانواده‌اش صورت گرفته است.

با این شرایط باید گفت جنجال سازی‌های ضد انقلاب مبنی بر اینکه حال میر حسین موسوی مساعد نیست کذب محض بوده و در حقیقت صحت و سلامت موسوی خبر بسیار بدی برای اپوزوسیون است.
۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.