سایت رسمی جشنواره تئاتر دانشگاهی آغاز به کار کرد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

سایت رسمی جشنواره تئاتر دانشگاهی از یکشنبه، ۷ مهرماه، کار خود را آغاز کرد و به این ترتیب برای اولین بار در کشور کلیه مراحل جشنواره به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، سیاوش قائدی، دبیر این جشنواره، با اعلام این خبر اظهار کرد: پایگاه اینترنتی این دوره از جشنواره راه اندازی شد و به سبب حساسیت بالای جشنواره تئاتر دانشگاهی، کلیه مراحل خبررسانی، اعلام فراخوان و ثبت نام در این دوره به روش الکترونیکی انجام می گردد.

وی سبب ثبت نام به روش الکترونیکی در این دوره را ارتباط راحت تر با کلیه متقاضیان به خصوص متقاضیان شهرستانی، سهولت و آرامش بیشتر برای شرکت در بخش فراخوان، صرفه جویی در وقت و هزینه مخاطبان و نظم بیشتر در دریافت و نگهداری آثار ارسالی عنوان کرد.

قائدی با بیان اینکه هفدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی اولین جشنواره تئاتری در ایران است که تمام مراحل آن به روش الکترونیکی صورت می گیرد، گفت: با وجود تمام سختی ها و موانع پیش رو، امسال تصمیم گرفته شد تا ثبت نام حتما به صورت الکترونیکی انجام شود. ظرف چند روز آینده نیز فراخوان این دوره طبق برنامه ریزی منتشر می گردد.

قائدی خاطرنشان کرد: مخاطبان می توانند از این پس با مراجعه به پایگاه اینترنتی رسمی جشنواره دانشگاهی به نشانیwww.iifut.ir از کلیه خبرها مربوط به جشنواره، فراخوان و معرفی برنامه ها مطلع شوند.

دبیر هفدهمین جشنواره بین‏المللی تئاتر دانشگاهی ایران همچنین از شکل‏گیری شورای عالی مشاوران جشنواره با حضور دکتر سعید کشن فلاح رئیس دانشگاه هنر، دکتر مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، دکتر فرهاد مهندس پور عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر جلیل دارا مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رضا قاضی مدیر اداره کانون‏ها و فعالیت‏های هنری وزارت علوم خبر داد و افزود: در راستای بهره مندی از تجارب ارزشمند اساتید و مدیران فرهنگی و با توجه به مذاکره ای که با این بزرگواران صورت گرفته، قرار شد شورای عالی مشاوران جشنواره با حضور این دوستان کار خود را آغاز کند. در ادامه راه نیز از مشاوره و نظرات دیگر بزرگواران بهره مند خواهیم شد.

وی در پایان ملاک انتخاب این شورا را تجربه، تخصص و نگاه دانشگاهی به تئاتر دانشگاهی دانست.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.