سایت سایپا درست بشو نیست

پس از گذشت حدود ٢٨ ساعت از زمان اولیه اعلام شده براس ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده، هنوز اختلال سایت این شرکت برطرف نشده است. این درحالیست که دو روز است که پول مشتریان عادی در حساب بانک‌ها بلوکه شده است.

سایت سایپا درست بشو نیست

به گزارش ممتاز نیوز، در حالیکه قرار بوده است از ساعت ١۴ روز گذشته (سه‌شنبه ۴بهمن ماه) سایت فروش گروه خودروسازی سایپا برای عرضه دو محصول کوییک آر پلاس اتوماتیک و شاهین در قالب طرح فروش‌ فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران فعال شود، تا لحظه انتشار این گزارش هنوز این اتفاق نیفتاده است.  

سایت فروش این گروه خودروسازی از همان دیروز از دسترس خارج شد؛ بر این اساس سایپا همان شب گذشته،  از مردم خواست تا ثبت درخواست خود را به امروز (۵ بهمن ماه) موکول کنند اما هنوز امکان ثبت‌نام فعال نیست.

 ایسنا موضوع را از گروه خودروسازی سایپا مورد پیگیری قرار داد و این شرکت اعلام کرد که قرار بوده است از ساعت ١٨ امروز (چهارشنبه) سایت در دسترس مشتریان قرار گیرد و امکان ثبت درخواست فراهم شود؛ اما همچنان پس از گذشت ٢٨ ساعت از اعلام زمان اولیه برای آغاز فرآیند، هنوز تا این لحظه (پس از عبور از ساعت ١٨) اختلال سایت سایپا رفع نشده است.  

این موضوع درحالی است که متقاضیان عادی تا ساعت ١۵ روز دوشنبه (٣ بهمن ماه) فرصت داشتند که وجه خودروی مورد درخواست خود را در حساب وکالتی تعریف شده واریز کنند؛ بدین ترتیب دو روز است که پول متقاضیان عادی در حساب‌های وکالتی شان نزد بانک بلوکه شده است و پول مردم در اختیار بانک‌ها بلوکه شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.