سایت طنز باز هم کار دست خبرنگاران ایرانی داد/ شارون استون شوخی شوخی دزد شد!

ممتازنیوز:

IMG12161963

خبرگزاری‌های داخلی با انعکاس خبری با عنوان “شارون استون به عنوان مظنون سرقت در کن معرفی شد” بار دیگر فریب سایت هجو “هالیوود اند سوان” را خوردند.

این سایت طنزآمیز که اخباری بامزه درباره مسایل سینمایی روز منتشر می کند، خبری با این محتوا که شارون استون ستاره سینمای آمریکا از سوی پلیس فرانسه به عنوان مظنون  سرقت جواهر ۱٫۴ میلیون دلاری در جریان جشنواره فیلم کن معرفی شد، منتشر کرد.

این خبر از سوی سایت‌های معتبری چون شیکاگو تریبیون و حتی ورایتی نیز نقل شد اما ورایتی در برابر تیترش یک واژه “طنز” نیز اضافه کرد و افزود هر چند این خبر تولید سایت ورایتی نیست اما خواندن آن خالی از لطف نیست.

با این حال سایت شیکاگو تریبیون بدون ذکر کلمه هشدار دهنده ای این خبر را نقل کرد چراکه مطمئن بود خواننده خبر با طنزی که در آن به کار رفته متوجه منظور می شود.

در این خبر همه سکانس‌های فیلم “غریزه اصلی” که مربوط به بازجویی پلیس از شارون استون است، به عنوان روش‌هایی که شارون استون سعی کرده در برابر پلیس فرانسه از آنها استفاده کند و پلیس را فریب بدهد، ذکر شده است و در نهایت می نویسد شارون استون اعلام کرد برای دیدن فیلم جدید همبازی اش در آن فیلم راهی کن شده بود.

در آن فیلم شارون استون با مایکل داگلاس همبازی بود و امسال مایکل داگلاس با فیلم “پشت شمعدان” در کن حضور داشت.

نکته جالب دیگر این که در خبر طنز آمده: پلیس با استفاده از سایت آی.ام.دی.بی به این نتیجه رسید که این بازیگر در فیلمی که در کن به نمایش درآlد حضور نداشته و تقریبا از یک دهه پیش راهی کن نشده بود و به همین دلیل انگشت اتهام خود را به سوی او نشانه رفته است.

همچنین در خبر طنز آمده: شارون استون از سال ۲۰۰۶ که در “غریزه اصلی ۲” بازی کرد، در هیچ فیلم مهم دیگری ظاهر نشده است. به همین دلیل پلیس فرانسه می گوید پس چه دلیل دیگری جز سرقت جواهر می تواند موجب حضور او در جشنواره کن ۲۰۲۲ شده باشد؟

این سایت می افزاید: پلیس می گوید سوءسابقه استون عاملی است که توجه آنها را به سوی او جلب کرده است.

شارون استون هر سال در فیلم های مختلف ایفای نقش کرده و یکی از چهره هایی است که همواره در برنامه های خیریه شرکت می کند و کمک او به زلزله چین از جمله جدیدترین این کمک ها بود.

یکی از رسانه‌های ایرانی که امروز این خبر طنز را به جای یک خبر جدی منتشر کرده است، پیش از این هم خبری هجو را به جای خبری جدی تلقی و منتشر کرده بود.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.