‘ساینا’ کوچولو در انتظار مدال طلای پدر

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن، علی حسینی که در دوره قبل بازی های پارالمپیک صاحب مدال نقره شد، اکنون با اراده ای مصمم تمرین می کند و بر این باور است تا به مدال طلا برسد.

این وزنه بردار که دارای یک دختر چهار ماهه به نام ‘ساینا’ است، به سبب حضور مداوم و شبانه روزی در اردوی آماده سازی فقط

توانسته چند لحظه سیمای فرزند دلبندش را ببیند.

حسینی روز یکشنبه و پس از اتمام تمریناتش در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا گفت: از صبح تا شب فقط تمرین می کنم و با خدای خود راز و نیاز، تا بتوانم به مرز آمادگی ایده آل برسم و در لندن، سکه قهرمانی دسته ۷۵ کیلوگرم را به نام خود ضرب کنم.

وی اضافه کرد: یک سال است تمرین می کنم و در ماه های گذشته به دلیل حضور مستمر در اردو، اصلا خانواده ام و ساینا کوچولو را ندیده ام. قید همه چیز را زده ام تا برای ایران افتخار کسب کنم و مدال طلای بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را به دخترم و هموطنانم تقدیم کنم.

این وزنه بردار پرافتخار در ادامه گفت: در پکن تیم وزنه برداری ایران به مقام دوم بازی های پارالمپیک رسید اما اکنون در تلاش هستیم در لندن عنوان قهرمانی را به دست آوریم، البته کار آسانی پیش رو نداریم ولی توانایی این مهم را دارا هستیم.

حسینی در باره حریفان خود در رقابت های روز دوشنبه گفت: وزنه برداران مصر و چین، رقبای جدی من هستند. فیلم رقابت های وزنه بردار مصری را بارها دیده ام و با نماینده چین سال گذشته در امارات عربی متحده پیکار کرده و او را پشت سر گذاشتم.

وی که در جریان تمریناتش در لندن از پس وزنه ۲۳۰ کیلوگرم برآمده است، در پایان گفت: در رقابت های روز دوشنبه، کار سختی در پیش دارم ولی امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم مدال نقره پکن را به طلا تبدیل کنم و سفیر شایسته ای برای کشورم باشم.

ورزشی. ** ۱۵۹۲ ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۳۱۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.