سایپا از حضور در لیگ برتر تکواندو کناره‌گیری کرد

۲۱خردادماه،

تیم سایپا که در دوره قبل لیگ برتر تکواندو پنجم شد از تیم داری در لیگ برتر ۹۲ انصراف داد.

محمد محلوجی، سرپرست تیم سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن تایید خبر فوق، اظهار کرد: به خاطر مشکلات مالی که داشتیم در لیگ امسال تیم داری نخواهیم کرد. ما هنوز مبالغ قراردادهای سال قبل تکواندوکاران خود را هم نداده‌ایم و به آنها بدهکاریم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از مبلغ قرارداد ورزشکارانشان را پرداخت کرده‌اند، افزود: در فصل قبل متاسفانه حتی یک درصد هم از قرارداد تکواندوکاران را نتوانستیم بپردازیم و در حال حاضر همه مبالغ قراردادها را بدهکار هستیم.

سرپرست تیم تکواندوی سایپا در پاسخ به این سوال که مبلغ بدهی باشگاه به تکواندوکاران حدودا چقدر می‌شود؟ گفت: نمی‌توانم مبلغ آن را بگویم، اما مبلغ کمی است. آنقدر کم است که نمی گویم مبلغ قرارداد یک فوتبالیست سایپا، بلکه حتی مبلغ یک نیمکت نشین تیم والیبال سایپا هم نمی‌شود. حال خودتان حساب کنید مبلغ کل تکواندوکاران ما در هشت وزن چقدر است که یک نیمکت نشین والیبال ما از آنها بیشتر می‌گیرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم باشگاه سایپا امسال قصد دارد تنها در دو یا سه رشته فوتبال، والیبال و اتومبیلرانی تیم داری کند.

محلوجی در مورد شرایط تکواندوکاران این تیم افزود: به تکواندوکاران خودمان پیشنهاد کردیم که با تیم‌های مدنظرشان صحبت کنند تا در لیگ امسال بدون تیم نمانند. این کار را کردیم تا تکواندوی ایران لطمه نبیند و تکواندوکاران خوب ما از شرایط خوب دور نشوند.

وی با اشاره به این که به واسطه همین تیم داری نکردن در تکواندو زحمات سه ساله تیم نوجوانان سایپا به هدر رفت گفت: تیم سایپا دو سال در بخش نوجوانان قهرمان شد و آن نوجوانان اکنون به رده بزرگسال رسیده‌اند. می‌شد از تجارب آنها استفاده کرد که متاسفانه با این شرایط ، زحمات مربیان آنها بیهوده شد و به هدر رفت. این مسائل به تکواندو لطمه می‌زند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.