“سبقت آزاد” هم انتخاباتی شد

۲۸اردیبهشت،

ویژه برنامه “سبقت آزاد” با تهیه کنندگی “عباس پیری” و نویسندگی “زهرا سیاقی” هر روز به غیر از پنجشنبه و جمعه روی طول موج رادیو جوان می رود.

“الهه پرسون” گوینده برنامه “سبقت آزاد” در خصوص محور انتخاباتی این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، گفت: “سبقت آزاد” تنها برنامه شبکه رادیویی جوان در خصوص انتخابات است که به صورت ویژه ۴ خرداد روی آنتن می رود و تا ۲۴ خرداد ماه به کار خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به آیتم های برنامه “سبقت آزاد” تصریح کرد: امروز برنامه “سبقت آزاد” با محوریت و موضوع “قول مردونه” روی آنتن می رود و در خصوص اینکه چطور باید یک فرد سر قول خود بماند با مخاطبان به گفتگو می نشیند.
“پرسون” اظهار داشت: برنامه “سبقت آزاد” ۷ مهرماه سال ۹۱ کار خود را آغاز کرده و با پایان یافتن دوره انتخابات ریاست جمهوری در مهرماه سال جاری به کار خود پایان می دهد.
 
*”سبقت آزاد” با اجرای دو گوینده- مجری

این گوینده رادیو با اشاره به زنده بودن این برنامه افزود: “سبقت آزاد” با اجرای “حسن اسماعیل پور” و من به صورت زنده روی آنتن می رود و امیدواریم بتواند لحظاتی شاد و توأم با بحث هایی قابل قبول را تقدیم مخاطبان می کند.
گفتنی است، “عباس پیری” تهیه کننده، “زهرا یساقی” نویسنده، “الهه پرسون” و “حسن اسماعیل پور” مجریان ویژه برنامه “سبقت آزاد” رادیو جوان می باشند.
شایان ذکر است، “سبقت آزاد” کاری از گروه جوان و جامعه رادیو جوان است که هر روز به غیر از پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روی طول موج fm88 روی آنتن می رود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.