ستاد تسهیل توانسته مشکلات صنایع تولیدی را حل کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

forootan (6 of 31).jpg

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و پشتیبانی با قوانینی که دارد توانسته با تقسیم‌بندی کارها، بعضی از مشکلات صنایع تولیدی را حل کند.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، محسن صالحی‌نیا در نشست خبری که صبح امروز در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار شد، گفت: ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و پشتیبانی به نیابت از وزیر صنعت، معدن و تجارت با قوانینی که دارد توانسته با تقسیم‌بندی کارها بعضی مشکلات صنایع تولیدی را حل کند.

وی افزود: بسیاری از صنایع تولیدی با مشکلاتی از قبیل تامین مواد اولیه و تهیه و تدارک بخش تولید مواجه می باشند که با تلاش‏ های وزارتخانه و هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مرکزی که شامل تسهیلات سرمایه در گردش و استمرار تولید و همچنین استفاده از ظرفیت قانون بودجه ۹۱ است، بخش‏هایی از مشکلات واحدهای تولیدی برطرف می‌شود.

صالحی‌نیا در خصوص افتتاح کارخانه خودروسازی در گیلان گفت: با گفت‏‌وگوهای صورت گرفته با ایران خودرو و سرمایه‌گذاران و با مشخص شدن نوع تولید محصول، وقت دقیق افتتاح اعلام خواهد شد.

همچنین در ادامه علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در استان گیلان بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی فعال داریم که شاخص‌ترین آنها شهرک صنعتی رشت، کارخانه فولاد، داروسازی، صنایع غذایی و معدنی است.

وی افزود: خوشبختانه یکی از اقدامات خوب دولت دهم تشکیل ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و پشتیبانی است که با همکاری این ستاد از ۲۸۰ مصوبه بالغ بر ۱۱۰ مصوبه اجرا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: با وجود ستاد تسهیل توانسته‌ایم بعضی از مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم زیرا مصوبات ستاد تسهیل برای همه دستگاه‌ها لازم‌الاجراست.

منتظری با ابراز امیدواری از اینکه با راهکارهای پیش بینی شده بتوانیم بخشی از مشکلات صنایع گیلان را حل کنیم و تصریح نمود: با تدبیر وزارتخانه کلیه اقدامات ستاد تسهیل به صورت الکترونیکی انجام می‏شود و پس از ثبت‌نام متقاضی در سامانه الکترونیکی امور مربوطه توسط کارشناسان ستاد تسهیل دنبال می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.