ستاد نماز جمعه تهران درگذشت آیت الله آیت اللهی را تسلیت گفت

ستاد نماز جمعه تهران در پیامی درگذشت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، ستاد نماز جمعه تهران در این پیام یادآور شد: مرحوم آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی که در کسوت امام جمعه لارستان برغم کهولت سن انجام وظیفه کرد و به هدایت و ارشاد مردم مومن آن خطه همت گماشت.

در این پیام ستاد نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد:‌این عالم فرزانه که یکی از شخصیت های برجسته و نویسندگان نامی عصر حاضر بود آثار ذی قیمتی به زبان های زنده دنیا ترجمه کرد که و راهگشای مومنین قرار گرفت.

ستاد نماز جمعه تهران تصریح کرد: ایشان که به عنوان کهن ترین چهره مبارز مشهور بود، حوزه نفوذش در قلوب مومنین حتی تا جزایر و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز پیش رفته بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این دُر نایاب دنیای فقاهت، مبارزه و جهاد از جمله شخصیت های اثرگذار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) بود و حمایت و پیروزی مخلصانه ایشان از رهبر معظم انقلاب همچون مدالی پرافتخار بر گردن این بنده برگزیده خدا قرار داشت.

ستاد نماز جمعه تهران این ضایعه دردناک و جانکاه را به حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش رهبرمعظم انقلاب ، روحانیت معظم استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن آیت الهی ، سایر فرزندان، بیت شریف آن مرحوم، مردم مومن و قدرشناس لارستان تسلیت گفت و برای همه عزیزان در این مصیبت بزرگ، صبر و شکیبایی و استمرار راه آن زعیم عالیقدر را از خداوند منان مسالت کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.