ستاره اسکندری: بعضی از سوپراستارها در عرصه ای فعالیت می کنند که صلاحیت آن را ندارند!

ستاره اسکندری: بعضی از سوپراستارها در عرصه ای فعالیت می کنند که صلاحیت آن را ندارند!ستاره اسکندری: بعضی از سوپراستارها در عرصه ای فعالیت می کنند که صلاحیت آن را ندارند!
تاریخ درج : ۱۵ شهریور
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : ستاره اسکندری معتقد است: برخی از سوپر استارهای سینمایی امروز در عرصه ای فعالیت می کنند که به لحاظ عدم آشنایی به اصول بازیگری، صلاحیت این جایگاه را ندارند.

ستاره اسکندری معتقد است: برخی از سوپر استارهای سینمایی امروز در عرصه ای فعالیت می کنند که به لحاظ عدم آشنایی به اصول بازیگری، صلاحیت این جایگاه را ندارند.

به گزارشممتازنیوز، ستاره اسکندری بازیگر سینما و تئاتر در خصوص بازیگری در سینمای امروز گفت: این روزها  در سینمای ما دو نهایت بازیگری به وجود آمده. بازیگری که باور پذیر و منطبق بر اصول و استانداردها است و بازیگری که اصلا استانداردهای درستی ندارد و بر طبق چهار چوب اولیه بازیگری نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه بازیگرهایی که طبق استاندارد بازیگری عمل نمی کنند به عنوان سوپراستار هم مطرح هستند و در جایگاهی که نباید باشند در سینمای ایران هستند.

اسکندری در پایان گفت: بازیگرهایی که طبق استانداردها عمل نمی کنند در عرصه ای فعالیت می کنند که به لحاظ کارشناسانه صلاحیت ندارد و این موضوع هم شامل بازیگرهای زن و هم بازیگرهای مرد می شود.


نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.