ستاره تایوانی الاصل یک قدم نزدیک تر به ” راکتز”

جرمی لین پدیده تایوانی الاصل تیم بسکتبال نیویورک نیکز آمریکا با پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری و قرارداد چهار ساله با هیوستون راکتز موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، جرمی لین پدیده  تایوانی الاصل که فصل قبل پیش از مصدومیت زانو آمار ۱۴٫۶ امتیاز و ۲/۶ پاس منجر به گل را در تیم بسکتبال نیویورک نیکز از خود به جا گذاشته بود با پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری هیوستون راکتز موافقت کرد هر چند برای انجام مراحل نهایی انتقال باید تا روز ۲۱ تیر صبر کند.

هیوستون راکتز که به خاطر سالها بازی یائومینگ ستاره ۲۳۰ سانتی متری چین در این تیم، در میان کشور های آسیایی نیز به خوبی شناخته شده است این بار به دنبال شکار ستاره دیگری از آسیا با ابعاد کوچکتر و در پست گارد راس است.

*جیسون کید در راه نیویورک نیکز

 هر چند هنوز انتقال جرمی لین به هیوستون قطعی نشده اما تیم نیویورک نیکز به سرعت به فکر جذب جایگزین این بازیکن آسیایی افتاده است جیسون کید که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود با قیمت ۹ میلیون دلار برای ۳ فصل در آستانه عقد قرار داد با نیکز و جایگزینی لین قرار دارد.

 کید که در سال ۹۴ با پیوستن به تیم دالاس ما وریکز وارد لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA  شد در آستانه ۴۰ سالگی و نوزدهمین سال حضورش در NBA قرار دارد و حتی در صورت ماندن جرمی لین در نیویورک نیز ذخیره این بازیکن خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.