ستاره های باتجربه یکی یکی از اولدترافورد می روند/ مویس: بابت از نو ساختن یونایتد ترسی ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – دیوید مویس تاکید دارد که ترسی از پروژه بازسازی منچستریونایتد ندارد، پروژه ای که او در سال اول حضورش در این تیم مجبور به انجام آن شده است.

به گزارش ممتاز؛ با تمام شدن قرارداد ریو فردیناند و پاتریس اورا در پایان این فصل و تصمیم آنها مبنی بر دنبال کردن راهی که نمانیا ویدیچ کاپیتان این تیم در پیش گرفت (جدایی از یونایتد)، مویس مجبور به بازسازی اساسی تیمش خواهد شد، به ویژه در خط دفاع. رایان گیگز دیگر ستاره باتجربه این تیم قصد خداحافظی از فوتبال را دارد و آینده شنیجی کاگاوا و خاویر ارناندس نیز در این تیم مشخص نیست، به همین دلیل مویس، مجبور است تابستان آینده دست کم شش بازیکن جدید بگیرد.

ایده ما این است

اما سرمربی اسکاتلندی یونایتد، که بابت نتایج ضعیف در این فصل و اختلاف هفت امتیازی با رتبه چهارم جدول (که سهمیه لیگ قهرمانان به حساب می آید) تحت فشار زیادی قرار دارد و خطر حضور نیافتن منچستریونایتد در لیگ قهرمانان برای اولین بار بعد از ۱۹ سال او را به شدت تهدید می کند، گفته که ترسی از سنگینی کاری که در تابستان پیش رویش است، ندارد: «به نظرم این اتفاق در هر باشگاهی رخ می دهد. به مربی قبلی تیم و تحولی که او مجبور شد در تیم ایجاد کند فکر کنید. ما در حال حاضر بازیکنانی مثل جانی ایوانز، فیل جونز و کریس اسمالینگ را داریم. سه بازیکن خوب برای خط دفاع، آنها تبدیل به مدافعان جوان و پراهیمت تیم خواهند شد و دست کم پنج شش فصل دیگر می توانند اینجا بمانند. این ایده مورد نظر ماست. در هر باشگاهی بعضی ها به پایان قراردادشان می رسند اما ما این موضوع را فعلا رسانه ای نمی کنیم و در زمان مناسب در مورد آن حرف خواهیم زد. نگاه می کنیم که در تابستان چه چیزهایی نیاز داریم و زمان مناسب چه موقعی است. به نظرم قراردادن یک بازیکن جوان در مرکز خط دفاعی کار سختی است و البته پیدا کردن مدافعان باتجربه هم اصلا کار راحتی نیست. منچستریوناید چند سال پیش خریدهایی را انجام داده، این بچه ها دارند باتجربه می شوند و در ماههای اینده از این هم بیشتر رشد خواهند کرد.»

دلمان برای ویدا تنگ می شود

مویس البته از این گفت که جدایی نمانیا ویدیچ ضربه مهمی به تیمش وارد خواهد کرد: «ویدا (لقب سویدیچ) تصمیمش را گرفته و می خواهد صریح باشد تا از هرگونه شایعه سازی جلوگیری کند. او می خواهد به دوران کاری اش در اینجا پایان دهد و ما هم با خواسته او موافقت کردیم. اما ما یک شخصیت مهم را از دست می دهیم. او یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان است. بازیکنان زیادی نیستند که توانایی های ویدیچ را داشته باشند. دلمان برای او تنگ خواهد شد، اما فوتبال همین است، همیشه در حال تغییر… و ما نیز به حرکت خود ادامه خواهیم داد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.