ستارگان سینمای ایران چه می‌کنند؟

حال و هوای این روزهای نگار جواهریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، اکبر عبدی و هدیه تهرانی
سینما با ستارگانش زنده است و سینمای بی‌حال این روزهای سینمای ایران نیز لنگان لنگان به راه خود ادامه می‌دهد و بازیگران ستاره‌اش هم امید به روزهای بهتر دارند.
 
نگار جواهریان و شهاب حسینی برای نخستین بار در کنار هم نگار جواهریان و شهاب حسینی برای اولین بار در یک فیلم بلند در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش کافه سینما، این فیلمی است به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی که البته هنوز پروانه ساختش صادر نشده است. میری با سعادت آباد و محمدی با بوسیدن روی ماه، در عرصه سینمای ایران در سال‌های اخیر حضور داشته‌اند. حسینی و جواهریان پیش از این تنها در یک فیلم کوتاه همبازی بوده‌اند.

پروژه تازه ترانه علیدوستی

پروژه تازه ترانه علیدوستی مشخص شد. به گزارش کافه سینما، او در فیلم تازه بهنام بهزادی حضور خواهد داشت. پروژه‌ای که البته فعلا ساخت آن با تاخیر مواجه شده است. فیلم قبلی بهزادی، تنها دو بار زندگی می‌کنیم با استقبال منتقدان روبه‌رو شد. ترانه علیدوستی، امسال در احتمال معکوس ساخته بهرام توکلی حضور داشته است. او پذیرایی ساده مانی حقیقی را در نوبت اکران دارد.

فریدون جیرانی اکبر عبدی و علیرضا خمسه را در کنار هم قرار داد

از فریدون جیرانی، پس از اتمام دوران حضورش در برنامه «هفت» خبر چندانی نیست. سریالی هم که قرار بود بسازد، هنوز کلید نخورده. به گزارش خبرنگار کافه سینما، در این اوضاع و احوال، او مشغول ساخت تله فیلمی با بازی اکبر عبدی و علیرضا خمسه است. خمسه و عبدی، از نخستین ستارگان سینمای پس از انقلاب‌اند که در اواخر دهه ۱۳۶۰ و اوایل ۱۳۷۰، بازیگران اصلی سینمای ایران به حساب می‌آمدند و با یکدیگر همبازی هم شدند.

فریدون جیرانی در آن‌ سال‌ها یک روزنامه‌نگار و فیلمنامه‌نویس پرکار بود و حالا یک بار دیگر زوج کمدی آشنای سینمای ایران را در کنار هم کارگردانی می‌کند.

هدیه تهرانی به زندان نمی‌رود، اما تنها رها شده است

هدیه تهرانی ستاره سال‌های نه چندان دور سینمای ایران که به اتهام صدور چک بلامحل و پرداخت نکردن حق‌الزحمه بهزاد فراهانی‌پور، سازنده قاب‌‌های عکس نمایشگاه «آبان گان»، محکوم شده بود پرونده‌اش در حال بررسی است.

فرزان‌فرد درباره ادامه روند بررسی این پرونده اظهار کرد: «تاریخ برگزاری دومین مزایده کارهای خانم تهرانی ۲۰ شهریورماه است.

این پرونده تا وصول تمامی مطالبات ادامه خواهد داشت.»

او در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حکایت از حضور تهرانی در زندان دارد، آیا این موضوع صحت دارد و مربوط به پرونده شکایت موکل او می‌شود، گفت: «این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم و خانم تهرانی برای شکایت ما به هیچ عنوان دستگیر و زندانی نشده‌اند.»

تهرانی که، از نیمه دهه ۱۳۷۰ یکی از بزرگ‌ترین ستارگان سینمای ایران بود، آرام‌آرام رو به فراموشی رفت. او که می‌کوشید با دوری از رسانه‌ها هاله‌ای دور خود بتند و زیاد در مجامع ظاهر نشود به تدریج روبه فراموشی رفت.
 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.