سجادی: ” عباسی” دستور پرداخت پاداش والیبالی ها را داده است / تاسیس سالن والیبال در آمل بررسی می گردد

۱۰اردیبهشت،

حمید سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت پاداش به ملی پوشان والیبال کشورمان به خاطر صعودشان به لیگ جهانی تکلیفی است که باید انجام شود.

حمید سجادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: ” محمد عباسی” وزیر ورزش و جوانان دستور پرداخت پاداش تیم ملی والیبال کشورمان را به واسطه  صعودش به مسابقات لیگ جهانی را داده و این کار به زودی انجام خواهد شد، البته نمی توان زمان دقیق و خاصی را در این خصوص اعلام کرد.

** تبریکات ویژه سجادی

 وی یاد آور شد: قهرمانی تیم کاله آمل را به والیبال  ایران تبریک می گویم، از فدراسیون، سازمان لیگ،  کادر فنی،  بازیکنان، مسئولان باشگاه آمل،  تماشاگران و تمامی دست اندرکاران که در راستای رسیدن آملی ها به قهرمانی نقش مهمی را ایفا کردند تشکر ویژه دارم.
 
وی یاد آور شد: قهرمانی تیم کاله در مسابقات جام باشگاه های آسیا حاکی از وجود یک نظم و انضباط  خاص در سازمان لیگ فدراسیون والیبال است، چون سیستم به گونه ای برنامه ریزی شده که مسابقات باشگاهی بدون هیچ مشکل خاصی برگزار و قهرمان مشخص شده و تیم اول لیگ مدال طلا جام باشگاه های آسیا را هم کسب می کند.

** خواسته آملی ها را شنیدم

معاون وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: قهرمانی تیم والیبال کاله را به قهرمان و دلاور مردان آملی استان مازندران و شهر آمل هم تبریک می گویم، در طول مسابقات لیگ مردم این شهر میزبانی های خوبی داشتند، امیدوارم از این پس هم در زمان میزبانی لیگ همه با هم، با هدف حمایت از مسائل فرهنگی در سالن والیبال حاضر شوند.

سجادی گفت: من در سالن درخواست مردم آمل را شنیدم، آنها خواستار ساخت سالن اختصاصی والیبال بودند، به طور قطع گزارش لازم را به محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان ارائه می دهم تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

** سالن ۱۲ هزار نفری و خاطرات خوب سجادی

وی یادآور شد: هر زمان که نام والیبال ایران را می شنوم به آن افتخار می کنم چون در تمامی رده ها جایگاه جهانی کسب کرده است من از سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی خاطرات بسیار خوب والیبالی دارم امیدوارم این مجموعه بتواند راه سنگین و خطیر خود را به خوبی ادامه دهد ما هم به نوبه خود از آن ها حمایت های مادی و معنوی خود را انجام داده و نیازهای فدراسیون را تامین می کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.