سختگیری در واردات قطعات خودرو از چین

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سختگیری در واردات قطعات خودرو از چین

عصر خودرو : معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت:به منظور ارتقای کیفی خودرو و قطعات آن، نظارت سازمان بر کیفیت قطعات طی ماه های اخیر افزایش یافته است.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از باشگاه خبرنگاران iبهادر کاظمی اظهار کرد: طی دو ماه اخیر مواردی از کاهش کیفیت در بعضی از خودروهای تولیدداخل رخ داده است.
وی با بیان اینکه این خودروسازان iبه سبب بعضی مشکلات در تامین قطعه از بعضی قطعات بی‌کیفیت در خطوط تولید خودرو استفاده ‌کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه iبه دو خودروساز بزرگ کشور تذکر جدی داده شده که از تکرار این اقدامات اجتناب کنند.
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: ارزشیابی‌هایی که iبه‌طور دوره‌ای انجام می‌شود نیز نشان‌دهنده‌ کاهش میزان رضایت مشتریان از خودروهایی است که در یکی دو ماه اخیر تولید شده‌اند.
وی تاکید کرد: درست است که خودروسازان مشکلاتی برای تامین قطعات مورد نیاز دارند اما کیفیت موضوعی است که تحت هیچ شرایطی نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد.
کاظمی تصریح کرد: در این زمینه سازمان استاندارد ، علاوه بر کنترل قطعات تولید داخل ،نظارت‌ها بر روند واردات قطعات خارجی را تشدید کرده و iبه‌ویژه در زمینه‌ سطح کیفی قطعات وارداتی از چین سختگیری بیشتری می‌کند.

شنبه ۲۷ آبان   ۱۰:۲۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.