سخت ترین لحظه برای من، خبر دادن به فرزند کوچک جواد شریفی راد بود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مسعود ده نمکی قبل از نمایش فیلم:

مسعود ده نمکی گفت: سخت ترین لحظه برای من، خبر دادن به فرزند کوچک جواد شریفی و خانواده جان باختگان بود و فرزند یکی از این عزیزان یک ماه دیگر به دنیا می آید.

به گزارش خبرنگار سینمایی ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مسعود ده نمکی شامگاه شب قبل پیش از نمایش فیلم سینمایی” معراجی ها” در سالن همایش های برج میلاد گفت: به هر حال همه در جریان مشکلات رخ داده برای این اثر سینمایی هستیم و تا دو ساعت قبل از نمایش این اثر سینمایی، مراحل فنی این اثر سینمایی ادامه داشت.

او با اشاره به اینکه این اثر سینمایی زبان طنز دارد گفت: با این حال در شرایط دشواری تولید این فیلم سینمایی به پایان رسید.

ده نمکی با ادای احترام به جان باختگان اتفاق شهرک سینمایی دفاع مقدس در زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی گفت: “معراجی ها” پنجمین همکاری من و جواد شریفی راد بود. او می گفت که یک روز در سینما برایش شاید اتفاقی رخ دهد و این در حالی است که مردم ایران به واسطه بمب هایی که خنثی کرده به او مدیون می باشند.

او در ادامه افزود: سخت ترین لحظه برای من، خبر دادن به فرزند کوچک جواد شریفی و خانواده جان باختگان بود و فرزند یکی از این عزیزان یک ماه دیگر به دنیا می آید. بعضی فیلم سینمایی “معراجی ها” را اثری ضد جنگ نامیده اند در صورتی که این اثر سینمایی شاید تلخی هایی را از دوران دفاع مقدس بیان کند اما ضدجنگ نیست.

ده نمکی گفت: این اثر سینمایی با عجله به جشنواره فیلم فجر رسید و صحنه های مربوط به جنگ آن حدود ۸ روز طول کشید. به هر حال این فیلم در شرایط بد روحی به سرانجام رسید.

حاشیه ها:

اکران فیلم سینمایی “معراجی ها” به کارگردانی مسعود ده نمکی با یک ساعت تاخیر در سالن سعدی برج میلاد آغاز شد.

مخاطبان با سوت و دست تا آغاز نمایش فیلم اعتراض خود را ابراز کردند.

شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، احمدی افزادی دیر سابق شبکه تهران، سعید راد، علیرضا رضاداد در نمایش فیلم ده نمکی حضور داشتند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.