سخنان آیت‌الله هاشمی پس از ثبت‌نام در انتخابات خبرگان



تاریخ انتشار: ۲۲ December 2015 | 5:54 am

آیت الله هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: آنچه در چند ماه آینده شکل می‌گیرد مجلس خبرگان جدید و مجلس شورای اسلامی است که هر دو در سعادت کشور می‌توانند نقش ایفا کنند و این بستگی به رأی ملت ما دارد.

وی افزود: مسئولیت بزرگی به عهده کسانی خواهد افتاد که مردم آنها را امین خود در نظر می‌گیرند و به آنها رأی خواهند داد.

ایشان در ادامه تصریح کرد: مجلس خبرگان ستون خیمه انقلاب را در اختیار دارد که در دوره‌های گذشته به خوبی ادای وظیفه کرده است و مناسب‌ترین فرد را بعد از امام(ره) انتخاب کرد که کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی نیز روزانه در سرنوشت ما مؤثر است زیرا با قانونگذاری سرنوشت ما را تعیین می‌کند.

آیت‌الله هاشمی تصریح کرد: برای همه ما روشن است که سال‌های آینده با توجه به وضع منطقه و حوادثی که به دنبال ناامنی‌ها شکل خواهد گرفت سال‌های بسیار مهمی خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: الحمدلله امنیت داریم و خدا را شکر می‌کنیم و از مردم باید به خاطر اینکه به اشرار میدان نمی‌دهند تا فتنه کنند، تشکر می کنم.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: هر کسی که با اتکا به رأی مردم انتخاب شد می‌تواند به نیابت از مردم تصمیم بگیرد و امانت بزرگی که مردم به نامزدهای موفق می‌سپارند، ایجاب می‌کند که وظیفه‌شناسی بر ما حاکم باشد.

وی در پایان اظهار کرد: خیلی از انقلاب‌ها در این مدت گرفتار مشکل شدند ولی انقلاب ما راه خود را می‌رود و تا حضرت ولی‌عصر(عج)، نظر مناسب به ملت خودش دارد این ملت دچار اندوهی نخواهد شد.با اخبار سیاسی سایت ممتاز نیوز همراه باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.