سخنان تحریک آمیز بونوچی بعد از قهرمانی در یورو

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از قهرمانی در یورو اظهارات تحریک آمیزی را علیه انگلیسی ها بر زبان آورد تا خشم خود را از رفتار آنها نشان دهد.

به گزارش ممتازنیوز و به نقل از رای اسپورت، لئوناردو بونوچی سهم بسزایی در قهرمانی ایتالیا در یورو داشت. او گل تساوی را برابر انگلیس به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آتزوری قهرمان شود.

بونوچی بعد از بازی گفت: رویای ما به واقعیت تبدیل شد. ما به لطف زحمت های سرمربی و هم تیم شب رویایی را تجربه کردیم. این قهرمانی به آسانی به دست نیامد. تلاش زیادی کردیم. بازی به بازی اعتماد به نفس لازم را کسب کردیم تا آماده این بازی بزرگ شویم و در نهایت سربلند از زمین خارج شدیم.

او ادامه داد: احساس بی نظیری داریم. به خاطر محدودیت های سفر تنها ۷ هزار هوادار ایتالیا به ورزشاه آمدند این درحالی بود که انگلیسی ها ۵۸ هزار هوادار در ومبلی داشتند. دیدن این همه هوادار درحالی که ناکام از ومبلی خارج شدند لذت بخش بود. انگلیسی ها فکر می کردند که جام در ومبلی می ماند اما اشتباه کردند و جام باید به رم برود.برای آنها متاسفم. ایتالیا یک بار دیگر درسی فراموش نشدنی داد.

قبل ازبازی هواداران انگلیسی به بازیکنان ایتالیا به هنگام گرم کردن توهین و برای آنها رجز خوانی کردند. بونوچی بعد از گلی که به ثمر رساند به طرف دوربین ها رفت و پاسخ آنها را با این فریاد داد: ماکارونی بیشتر. ما نیاز به خوردن ماکارونی بیشتر داریم.

او در پایان گفت: رجزخوانی هواداران انگلیس به هنگام گرم کردن سر و صدای بیش نبود. ما به خود ایمان داشتیم. ۳۴ بازی بدون شکست سندی بر اعتبار ما است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.