سخنان سردار جزایری درباره تصاویر دریافتی پهپاد ایوب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیچ نقطه ای در رژیم صهیونیستی دور از اطلاعات ما نمی باش.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، سردار پاسدار مسعود جزایری با حضور در غرفه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به اینکه آیا تصاویر پهپاد ایوب از سرزمین های اشغالی فلسطین در ایران دریافت شده و در اختیار جمهوری اسلامی است؟، افزود: در مورد رژِیم صهیونیستی ما اطلاعات بسیاری از طرق مختلف کسب می کنیم و هیچ نقطه ای در رژیم صهیونیستی دور از اطلاعات ما نمی باش.

سردار جزایری درباره  این تحلیل که “مواضع تهدید آمیز سران رژیم صهیونیستی پس از نفوذ پهپاد ایوب به عمق اسرائیل تعدیل پیدا نموده است”، اظهار داشت: کار صهیونیست ها دشمنی است و تا وقتی که بتوانند به دشمنی های خودشان با ایران ادامه می دهند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در عین حال تصریح نمود: باید توجه داشته باشیم عمده تهدیدات نظامی صهیونیست ها عملیات روانی است.

جزایری در پاسخ به اینکه آیا از لحاظ توان و موقعیت سیاسی و نظامی اسراییل در شرایطی هست که ایران را تهدید کند؟، تاکید نمود: صهیونیست ها می دانند که هر گونه اقدام نظامی علیه ایران مساوی با نابودی کامل آنهاست.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درباره رزمایش های آتی نیروهای مسلح هم عنوان نمود: رزمایش های مختلفی در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی داریم که به وقت خودش اعلام می گردد.

وی در پایان با بیان اینکه دستاوردهای خوبی در قدرت دفاعی داریم، خاطر نشان نمود: به طور طبیعی هر کشوری بخشی از منابع دفاعی خودش را اعلام نمی کند و جمهوری اسلامی نیز همینطور است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.