سخنان نماینده سبزوار موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات(۱)

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از وزارتخانه های زیر بنایی و زیر ساختی است و خدمات دهی آن در بخش های مختلف جامعه بی نظیر است.
 
سبحانی فر در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی افزود: اشخاص مختلف اعم از بازاری ، تجار ، کسبه ، کشاورز ، زنان خانه دار ، کودکان ، پیر و جوان از خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده می کنند.
وی با بیان این که هم اکنون بیش از ۳۰ درصد از جمعیت کشور از اینترنت استفاده می کنند و تلفن همراه نیز در نقاط مختلف کشور در دسترس اشخاص قرار دارد گفت: فردی باید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد که آشنایی کافی و وافی با تکنولوژی و صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد.
سبحانی فر افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از اعضای این وزارتخانه باشد و همچنین ساختار سازمانی و نیروی انسانی این وزارتخانه را به خوبی بشناسد و از ظرفیت های آن استفاده کند.
وی گفت: آقای دکتر واعظی از نیروهای متخصص ، متدین ، موثر و پرتلاش در مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.
سبحانی فر افزود: همچنین آقای واعظی از پیشتازان بازسازی و پیشرفت مخابرات ایران از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
وی گفت: در شرایطی که برنامه ریزی و مدیریت مخابرات ازجانب کارشناسان آمریکایی و کشورهای غربی اداره می شد ، آقای واعظی به بخش مخابرات وارد شد.
وی اضافه کرد: آقای واعظی با تخصص و تحصیل در رشته های برق ، الکترونیک ، مخابرات و همچنین بکارگیری و تربیت نیروهای متدین و متخصص داخلی دوره تازهی در مخابرات را آغاز کرد.
سبحانی فر با بیان این که وی توسعه زیر ساخت ها و ارائه خدمات مخابراتی به تمام نقاط کشور را آغاز کرد ، افزود: همچنین وی در دوران جنگ تحمیلی، مدیریت پر تلاشی در مناطق جنگی داشت تا بتواند رسالت حیاتی و نیازهای ارتباطی در مناطق جنگی را به خوبی انجام دهد.
وی گفت: تعداد بسیاری از همکاران مومن و متخصص آقای واعظی در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل شدند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.