سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با آریا: هر دولتی در پایان دوره اش به هاشمی نزدیک می شود!

خبرگزاری آریا- دولتهایی که بر سر کار می آیند اول به تخریب هاشمی رفسنجانی می پردازند اما در پایان کارشان، با هاشمی رفیق می شوند.
سید رمضان شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا درباره شخصیت هاشمی رفسنجانی می گوید: هاشمی رفسنجانی یک شخصیت بارز و برجسته انقلاب است.
وی افزود: معمولا دولتهایی که بر سر کار می آیند اول به تخریب هاشمی رفسنجانی می پردازند اما در پایان کارشان، با هاشمی رفیق می شوند.
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: به طور کلی روال کار دولتها به این صورت است که اول به تخریب شخصیت هاشمی می پردازند سپس با وی رفیق می شوند و در این زمینه دولت احمدی نژاد نیز مستثنی نیست در واقع از ظواهر امر پیداست که احمدی نژاد نیز با هاشمی رفیق شده است.
وی اظهار داشت: دولت خاتمی نیز به همین صورت بود یعنی اول هاشمی را تخریب کردند و در پایان با وی رفیق شدند لذا همانطور که اشاره کردم دولت احمدی نژاد نیز همین گونه رفتار کرده است.
نماینده مردم ساری درباره فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز گفت: اصلاح طلبان خیلی تحرک سیاسی ندارند از این رو درباره فعالیت این طیف نظر خاصی ندارم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.