سخنگوی سابق وزارت خارجه: شکست حضور مضحک منافقین در ورزشگاه/تصویر رجوی زیر سه پیراهن مخفی شده بود

فروردین ۱۴۰۳

جزئیات حضور منافقین در بازی ایران و آمریکا جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه؛

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه گفت: منافقین سکوهای روبروی دوربین‌های تلویزیونی را اشغال کردند تا بتوانند از این طریق خودی نشان دهند، روی پیراهن زیرین هم تصویری از سرکرده منافقین قرار داشت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان( ۱۷ هزار شهید ترور کشور) برنامه ورزش از نگاه دو که مدتی است روش برنامه‌ای خود را با تغییراتی روبرو کرده، روی آنتن شبکه دوم سیما رفت و در آن آیتم‌های زیبا و جذابی پخش شد.
 
حضور حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در کشورهایی چون آلمان شرقی و فرانسه در برنامه این هفته ورزش از نگاه دو و مطرح کردن مسائلی که تا به امروز مطرح نشده بود، از حواشی برنامه این هفته بود؛ در ادامه چکیده‌ای از صحبت‌های وی را می‌خوانیم:
 
“بازی ایران و آمریکا در فرانسه در جام جهانی ۹۸، چندین ماه کار ما را گرفت، من آن زمان سفیر ایران در فرانسه بودم و از ۴ یا ۵ ماه قبل و زمانی که مشخص شد ایران با آمریکا هم گروه است، سختی‌های کار ما آغاز شد، چراکه منافقین تمام تلاش خود را برای فعالیت در این مسابقه و بهره‌برداری از این بازی آغاز کرده بودند
 
پیش از آغاز بازی و در اردوی تیم ملی که بودیم، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب از ایران با بنده تماس گرفتند و این مسئله را عنوان کردند که رهبری گفته‌اند به بچه‌های تیم ملی بگویید نگران نباشند و این بازی را خواهند برد، بعد از بازی هم دیدیم که همین شد و حرف رهبری انقلاب درست درآمد، تیم ملی آن بازی را برابر آمریکا برد.
 

منافقین برای بازی ایران و آمریکا برنامه ریزی کرده بودند، ما در سفارتخانه تعداد ۲ تا ۳ هزار بلیط خریداری کرده و به گروهی از ایرانی‌ها دادیم اما منافقین نیز برای خود بلیط تهیه کرده بودند و برای این بازی برنامه داشتند.

آن‌ها می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند اما ما با پلیس فرانسه هماهنگی‌هایی را انجام داده بودیم که از ورود اشخاص مشکوک جلوگیری کند اما آن‌ها ۳ پیراهن را روی هم پوشیده بودند و وقتی روی سکو‌ها نشستند، دو پیراهن روی خود را درآورده و پیراهن زیرین خود را نمایان کردند.

منافقین سکوهای روبروی دوربین‌های تلویزیونی را اشغال کردند تا بتوانند از این طریق خودی نشان دهند و روی پیراهن زیرین هم تصویری از سرکرده منافقین قرار داشت.

همانجا ما سریعا سراغ مسئولین و کارگردان تلویزیونی مسابقه رفتیم و بعد از مذاکراتی که داشتیم آن‌ها به تمام دوربین‌های تلویزیونی بازی دستور دادند که هیچ نمای بسته‌ای از تماشاگران را به تصویر نکشند.

سرانجام هم اینگونه شد و شما اگر بازی ایران و آمریکا را ببینید هیچ تصویری از حضور منافقین که اتفاقا لباس‌های یکدستی هم پوشیده بودند تا بهتر دیده شوند، در بازی ایران و آمریکا نمی‌بینید.”

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.