سخنگوی قالیباف، قطع این درختان را انکار کرد! + تصاویر

سخنگوی قالیباف، قطع این درختان را انکار کرد! + تصاویر

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی شهردار تهران در نشست خبری خود با خبرنگاران به صراحت درپاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: ˈ۱۵ سال است که قیطریه محل تردد روزانه من است و اصلا درختی در رفیوژ میانی (جداکننده وسط معبر) این بلوار وجود نداشته و نداردˈ.
ˈمحمد هادی ایازیˈ در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه بر سر درختان بلوار کاوه قیطریه چه آمده و چرا درختان این منطقه را شبانه قطع کرده اید و قصد دارید این روند را تا کی ادامه دهید؟ گفت: نمیدانم از کجا حرف می زنید اما هیچ درختی در هیچ کجای تهران قطع نشده است. ˈآدرس دقیق به من بدهید.ˈ توصیه می کنم بروید خود آن مکان را بازدید کنید.
وی درمورد پارک پردیسان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: عکسی که از قطع درختان قیطریه در یکی از روزنامه ها به چاپ رسید نمایی از پارک پردیسان بود؛ ما با پرواز بالگرد از فضای بالا پارک پردیسان بازدید کردیم و عکس را با نمای پارک مطابقت دادیم .
سخنگوی شهردار توضیح داد: شهرداری تهران برای اجرای برخی پروژه های شهری مجبور به جابه جایی درختان می شود، همانطور که در بزرگراه صدر هم شاهد بودیم اما این درختان قطع و نابود نمی شوند و در بوستان درگیری کاشته می شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ضدو نقیض گویی های مسئولان شهری درباره قطع درختان قیطریه تهران همچنان ادامه دارد؛ درحالی ˈمحمد هادی ایازیˈ سخنگوی شهردار تهران، قطع درختان قیطریه تهران را بطور کامل انکار می کند که شهرداران مناطق این مهم را تایید کرده اند.
درختان بخشی از بلوار قیطریه تهران در بلوار اندرزگو، تقاطع خیابان شریعتی تا بلوار کاوه در منطقه یک و همچنین انتهای خیابان بهرود در ورودی به خیابان ایثار در منطقه ۲ تهران طی دو هفته گذشته توسط شهرداری تهران شبانه قطع و نابود شد.
مسئولان شهرداری منطقه ۲ اجرای عملیات عمرانی را علت آن اعلام کرده بود درحالی که شهروندان منطقه می گویند حتی با وجود اجرای طرح عمرانی نیازی به قطع درختان نبود.

 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.