سرابازان جنگ عراق در حالت مستی صورت دختر جوان را له کردند+ عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش منابع خبری دانشجوی رشته اقتصاد دانشگاه لس آنجلس پس از توقف به دستور پلیس مورد ضرب و شتم دو مامور پلیس به صورت دیوانه وار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست کیم نگوین ۲۸ ساله دانشجوی رشته اقتصاد در دانشگاه لس آنجلس هنگامی که با یک دستگاه خودرو پاترول در خیابان رانندگی می کرد تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت و با دستور آنان متوقف شد.

پس از توقف کامل خودروی پاترول دو افسر پلیس با عجله به سمت کیم نگوین آمدند و بعد از دستبند زدن به دستان او وی را از داخل خودروی پاترول به خارج کشیدند و او را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار دادند.

این اتفاق در ۱۷ ماه مارس سال جاری اتفاق افتاد که وی از ناحیه گردن، فک به صورت جدی دچار آسیب دیدگی شد و به مدت شش ماه در بیمارستان برای بهبودی بستری شد.

دو افسر پلیس در حالی مشروبات الکلی استفاده کرده بودند نگوین را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بعد از این حمله وحشیانه دو افسر پلیس در گفتگو با خبرگزاری ها اعلام کردند که وی بر اثر تصادف و سقوط از مسیر آسیب دیده است که این ادعا بر خلاف تصاویر ضبط شده در بزرگراه لس آنجلس است پس از شکایت خانواده نگوین هر دو افسر پلیس که از کهنه سربازان جنگ عراق بوده اند، بازداشت شدند.

اندی اسمیت افسر پلیس تجسس لس آنجلس گفت: تحقیقات باید هر چه سریعتر انجام شود تا واقعیت روشن شود در جلسات بازجویی که با نظارت افسر تجسس صورت گرفت یکی از افسران به جرم خود اعتراف کرد و دیگری همه چیز را انکار می کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.