سرباز همسایه ایران روز سیزدهم، قربانی سیزدهم شد

در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان تاکید شده است که این سرباز روز ۱۳ ژوئیه بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازهای ارمنی از ناحیه سر مصدوم شده بود.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، ارمنستان و جمهوری آذربایجان از زمان موافقت با برقراری آتش بس پایان جنگ بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ در سال ۱۹۹۴ موافقتنامه نهایی صلح را امضا نکرده اند و مشکلات سیاسی و تهدیدات مسئولان نظامی دو کشور آذربایجان و ارمنستان، روز به روز وخیم تر می شود.

در بدترین اتفاقی که می تواند طی روزهای اخیر رخ دهد، یک نظامی آذربایجان که ماه ژوئیه در تیراندازی نیروهای ارمنی در منطقه دور افتاده نخجوان زخمی شده بود، در بیمارستان جان باخت.

بنا به اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان این سرباز به اسم ربیع جعفراف در ساعات پایانی روز جمعه در بیمارستانی در این کشور جان باخت. در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان تاکید شده است که این سرباز روز ۱۳ ژوئیه بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازهای ارمنی از ناحیه سر مصدوم شده بود.

بنا بر اعلام رسانه های این کشور همسایه ایران، این سیزدهمین سرباز جمهوری آذربایجان است که امسال در تیراندازی نیروهای ارمنی کشته می شود هرچند وزارت دفاع ارمنستان تیراندازی به سمت این نظامی جمهوری آذربایجان را تکذیب کرده است.

در روزهای اخیر اقدام جمهوری آذربایجان در عفو یکی از نظامیان این کشور که به کشتن یک افسر ارمنی در مجارستان متهم است باعث شدت یافتن تنش ها میان این دو کشور شده است و اکنون مرگ این سرباز بر پیچیدگی وضعیت موجود خواهد افزود.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...امين:

    خوب اینجا که سرباز اذری کشته شده میبینم پانترک ها رفتن توو لونشوم نترس گل من ارمنى ها مث شما وحشی و خون خوار و البته طمع کار به سرزمین های همسایه هاشون نیستن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.