سربریدن مقابل کودکان سوری +تصاویر(+۱۸)

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

پس از انتشار یافتن گزارش روز جمعه روزنامه تایمز دربارهٔ بریدن یک سرباز سوری، امروز نیز روزنامه دیلی میل تصاویر دلخراشی از جنایت شرم آور تروریست های القاعده منتشر کرد که در برابر دیدگان کودکان خردسال، سر چند تن از “هواداران دولت سوریه” را از تن جدا می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه دیلی میل با انتشار یافتن این تصاویر، نوشت: سر بریدن این اشخاص در برابر چشم کودکانی صورت گرفت که “صحنه ای زشت و وحشیانه از جنگ داخلی در سوریه را به ملاحظه نشسته بودند”.

در این تصاویر دلخراش، تروریست های حاضر در سوریه، سرِ بریده یکی از قربانیان را بالای دست گرفته و با افتخار یه این جنایت خود، فریاد سر می دهد و همدستانش نیز با تیراندازی هوایی، فریاد شادی سر می دهند.
تروریست های القاعده، در بسیاری از مناطق تحت کنترلشان در حومه حلب – که به عنوان یک شهر تاریخی و یک مرکز علمی و تجاری شناخته شده است – برداشت افراطی و غیرانسانی خود از احکام اسلامی را اجرا کرده و برای این کار، دادگاه های میدانی و صحرایی تشکیل داده اند.

این تروریست های تکفیری به سادگی حکم اعدام اشخاص را صادر کرده و آنها را در میادین و در ملأ عام به وسیله شمشیر و چاقو سر می بُرند.
جنایات این تروریست ها که مدعی اسلامگرایی می باشند، در حالی انجام می گیرد که نه حامیان غربی تروریست ها که ادعای دفاع از حقوق بشر، آزادی بیان و تسامح دارند در این باره سخنی می گویند؛ و نه کشورهای عرب و همسایه که داعیه دار دفاع از اسلام می باشند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.