سرخط مهمترین خبرهای پنج‌شنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، امروز پنج‌شنبه هم اخبر مختلفی صفحه سیاسی را متفاوت از همیشه  نمایش دادند و واکنش های مختلفی از سوی چهره‌های سیاسی کشور ارائه شد.مهمترین عناوین خبری امروز:

رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران:

راز بزرگ پیروزی در همه‌ میدان‌ها، از خود گذشتگی است

رهبر فرزانه انقلاب در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، راز بزرگ پیروزی در همه میدان‌ها را از خود گذشتگی دانستند.

موافقت نمایندگان با تخصیص ردیف بودجه‌ مستقل به مناطق زلزله زده ارسباران

با در نظر گرفتن میزان خسارت وارده به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور تخصیص ردیف بودجه‌ای مستقل به این مناطق در قانون بودجه سال آینده ضروری به نظر رسیده که برخی از نمایندگان مجلس با اعلام این ردیف بودجه موافقت کردند.

به زودی هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به سوریه و لیبی اعزام خواهند شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در راستای آزاد سازی ۴۸ زائر ایرانی ربوده شده به زودی هیاتی از این کمیسیون به سوریه اعزام خواهند شد.

رئیس جمهور در کنفرانس خبری با خبرنگاران رسانه های بین المللی مطرح کرد:

تبعیض در سازمان ملل منشاء بسیاری از مشکلات امروز جهان و نظام بین المللی

رئیس جمهور کشورمان عصر دیروز (چهارشنبه) به وقت محلی در حاشیه سفر به نیویورک در کنفرانسی خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های بین المللی به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

کاریکاتور روزنامه “شرق” با قصد و نیت قبلی طراحی شده است/ “شرق” بارها تذکر گرفته بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کاریکاتور روزنامه شرق جفایی است بر مردم و رزمندگان اسلام، ما طرفدار آزادی بیان در مطبوعات هستیم اما احساسات، عواطف، اصول و ارزش‌های انسانی را نباید ندیده بگیریم.

سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دموکراسی آمریکایی تروریسم، قتل‌عام و نقض حقوق بشر است

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها مردم دنیا را در مردم آمریکا و اسرائیل خلاصه می‌کنند وگرنه باید به دو سوم کشورهای دنیا که در اجلاس نم به نفع ایران بیانیه صادر کردند، توجه می‌کردند.

سلطانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حذف اساتید سکولار از ضرورت‌های اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها است

دبیر انجمن اسلامی (دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه الزهرا(س) گفت: روح دانشگاه باید با مفاهیم اسلامی پیوند بخورد تا دانشجو خود به ضرورت اسلامی شدن دانشگاه‌ها پی ببرد.

بیانیه اتحادیه سوم دانشگاه آزاد در محکومیت کاریکاتور موهن روزنامه شرق

اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس را به احدی نمی‌دهیم/قوه قضائیه برخورد کند

در بیانیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در اعتراض به کاریکاتور موهن روزنامه شرق نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: توهین کنندگان به ارزش‌ها بدانند که خیانت به خون شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس از دیدگاه مردم فرهیخته و با بصیرت این مرز و بوم عملی شنیع و غیر قابل اغماض است.

گزارش ویژه/

پشت پرده انفجار خط انتقال برق به فردو چه بود؟

در پی خبرسازی یک روزنامه انگلیسی درباره انفجار یک وسیله جاسوسی متعلق به سرویسی‌های اطلاعاتی غربی در نزدیکی سایت فردو، کارشناسان می‌گویند ایران شواهد بیشتری درباره همکاری آژانس و سرویس‌های اطلاعاتی دارد که در صورت لزوم آنها را افشا خواهد کرد.

اسفنانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بخشنامه “زندانیان معسر” قابلیت تبدیل شدن به قانون را دارد

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: تا زمانی که قانون قبلی محکومان مالی به قوت خود باقی باشد، قطعا نمی‌شود روی بخشنامه حساب کرد.

رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر نوع اظهار نظر تا قبل از تصویب سیاست‌های کلی انتخابات، یک نظر شخصی و گروهی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظر مقام معظم رهبری در مورد سیاست‌های کلی انتخابات باید فصل الخطاب تمام اشخاص و گروه ها باشد، چرا که ایشان با بررسی پیشنهادها و نظرات افراد و گروه‌ها نخواهند گذاشت اختلافی در کشور باقی بماند.

شجریان بامداد امروز وارد تهران شد + تصاویر

محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که چند سال پیش به خارج از کشور رفته بود ،بامداد امروز وارد تهران شد، همچنین شجریان پس از ورود به تهران با تعداد انگشت شماری از نزدیکانش مواجه شد.

“انتهای پیام”/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.