سردار جزایری:۹دی چشم فتنه را کور کرد

۷ م دیماه ،

 معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سران جریانی که خود را اصلاح‌طلب می‌نامند در جریان فتنه ۸۸، خیانت بزرگی در حق انقلاب اسلامی انجام دادند و مستحق مجازات‌های سنگین بوده و می باشند.
 سردار سید‌مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مسئولین نیروهای مسلح با اشاره به دخالت دشمنان در انتخابات قبل ریاست جمهوری، اظهار داشت: آنچه در جریان انتخابات سال ۸۸ روی داد، طراحی و اجرای کودتای حساب شده و پیچیده‌ای بود که دشمنان انقلاب اسلامی با تامل بسیار روی نتایج آن برنامه‌ریزی کرده و امیدوار بودند که پرونده انقلاب را خواهند بست.

وی در ادامه گفت: اسناد موجود حاکی از آن است که سالها بر روی این موضوع کار شده بود و ارتباطات گسترده و تعریف شده‌ای میان گروه‌ها و جریانات مسئله‌دار، مخالف و ضدانقلاب با سرویس‌های خارجی برقرار شده و نقش هر یک از عوامل داخلی در پازل کودتا مشخص شده بود.

جزایری افزود: مطلب حائز اهمیت در طرح کودتا حضور عوامل داخل نظام و بخشی از بدنه مدیریتی کشور در این فتنه بزرگ بود و همین امر سبب دلگرمی کامل امریکا، صهیونیست‌ها و انگلیس و سایر هرم مدیریت عالیه کودتا را فراهم آورده بود.

وی اعلام داشت: در بررسی و کنکاش فتنه ۸۸ هیچ عاملی موثرتر از گروه کسانی که جزئی از بدنه حاکمیت و دولت بودند، نقش نداشت و لذا خیانتی که این اشخاص انجام دادند، حتی بزرگتر از عملکرد ۳۰ ساله مجموعه ضدانقلاب اندازه‌گیری می‌شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جاری شدن الطاف الهی و وجود نعمت رهبری و ولایت فقیه و هوشمندی مردم در چارچوب تدابیر رهبر عزیز انقلاب، نظام و کشور را از یک خطر بزرگ نجات داد که همگان تجلی این واقعه را در ۹ دی همان سال به عیان دیدند و پاسداشت یوم‌الله ۹ دی در حقیقت تشکر از خدای متعال به حساب می‌آید.

جزایری همچنین اظهار داشت: سران جریانی که خود را اصلاح‌طلب می‌نامند در جریان فتنه ۸۸، خیانت بزرگی در حق انقلاب اسلامی، نظام، ولایت فقیه و مردم انقلابی ایران اسلامی و بلکه سایر مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان انجام دادند و آگاهانه در پازل آمریکا و سرویس‌های امنیتی و جاسوسی غرب علیه تمامیت کشور بازی کردند و مستحق مجازات‌های سنگین بوده و می باشند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به اینکه رافت نظام اسلامی سبب تلاش این اشخاص برای حضور مجدد در بخش‌های بالای مدیریتی کشور شده است، اظهار داشت: این موضوع لزوم هوشیاری مدیران و مردم را در برخورد با این جریان دو چندان می‌کند. عده‌ای فکر می‌کنند دو نوع اصلاح‌طلب خوش‌خیم و بدخیم وجود دارد. این در حالی است که شواهد گویای آن است که توسط اشخاص منتسب به این جریان کودتای نرم و فتنه ۸۸ هیچ گاه به وضوح محکوم نگردید و جرم کسانی که در برابر آن هجمه بزرگ به تمامیت انقلاب سکوت کردند کمتر از صحنه گردانان فتنه نیست.

جزایری اذعان کرد: البته باید حساب آن دسته از مردم و بدنه نخبگی کشور که فریب شعارهای اصلاح‌طلبان را خورده‌اند، از مدیریت فتنه جدا کرد، مردم و نخبگان هیچ‌گاه دست به دست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نمی‌دهند. لیکن نباید فریب تغییر چهره دادن کسانی که در معرکه مدیریتی فتنه حضور داشته و امروز رنگ عوض کرده‌اند، خورد.

سخنگوی نیروهای مسلح گفت: خط قرمز جریان اصول‌گرایی و همه کسانی که مایلند در این چهارچوب شناخته شوند، عدم همکاری و همراهی با اصلاح‌طلبان فتنه‌گر و باور نسبت به بدخیم بودن این جریان است.

این مقام ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی گروه‌ها و جریانات سیاسی هیچ جریانی به اندازه جریان فتنه خطرناک نیست.

۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.