سردار در گود کشتی

این مطلب در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد عازم جویبار شود تا ضمن دیدار با ورزش دوستان و طرفداران پرسپولیس و تیم کشتی جویبار، این رقابت ها را از نزدیک نظاره کند.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم کشتی پرسپولیس اردوی خود را در جویبار برپا نموده و در اولین رقابت خود برابر تیم ثامن الحجج سبزوار مدافع عنوانی قهرمانی، حساسترین رقابت هفته اول را برگزار خواهد نمود.

این رقابت پخش مستقیم خواهد شد و نظر به اهمیت آن، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد عازم جویبار شود تا ضمن دیدار با ورزش دوستان و طرفداران پرسپولیس و تیم کشتی جویبار، این رقابت ها را از نزدیک نظاره کند.

تیم کشتی پرسپولیس جویبار را غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی، رضا یزدانی به عنوان مدیر فنی، مهدی حاجی زاده به عنوان سرپرست، ابراهیم مهربان، مراد محمدی، سعید نمی باشدانی و حسین نقیبی به عنوان مربی همراهی می نمایند. کادر فنی تقریبا ترکیب کشتی گیران را کامل نموده و از یکی، دو جابجایی در آینده خبر داد.

بنابر اعلام غلامرضا محمدی سرمربی تیم، سردار جعفری و عارف محمدزاده در وزن ۵۵ کیلوگرم، سعید احمدی، بهنام احسان پور و سید احمد محمدی در وزن ۶۰ کیلو گرم، مسعود کمربند در وزن ۶۶ کیلوگرم، مصطفی حسین خانی، حسن طهماسبی و مرتضی رضایی در وزن ۷۴ کیلو گرم، علیرضا گودرزی و جمال میرزایی در وزن ۸۴ کیلو گرم، عباس طحان و اباذر اسماعیلی در وزن ۹۶ کیلو گرم و کمیل قاسمی (نفر سوم المپیک) و احمد رسولی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم انتخاب شدند.


FootballOnline.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.