سردار دهقان: امسال یک نهضت درختکاری در وزارت دفاع صورت گیرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

وزیر دفاع به مناسبت روز درختکاری گفت: انشالله امسال یک نهضت درختکاری در وزارت دفاع انجام شود و همه جاهایی که امکان درختکاری در آنها وجود دارد همکاران ما به کشت درختکاری روی بیاورند تا از فضا بهتر استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در مراسم روز درخت‌کاری و یادبود سه وزیر و فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی مراسمی که در معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع برگزار شد به همراه همکاران خود در این وزارتخانه ۴ درخت کاشتند.

سردار دهقان اظهار داشت: درخت و درختکاری به عنوان یک مقوله‌ای که اولیای دین تاکید بسیاری بر آن داشتند مطرح است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص بعد از جنگ تحمیلی در این روز معمولا مقام معظم رهبری خودشان حضور پیدا می‌کنند و به نشانه اهمیت این روز و درختکاری نهالی را می‌کارند و به دنبال آن مقامات مسئول کشور این کار را انجام می‌دهند.

وزیر دفاع تصریح کرد: این یک پیام به همه مردم است که در هر جایی هستند سعی کنند در هر فضای خالی که وجود دارد درختی را در آنجا بکارد و فضایی را برای زیست بهتر خودشان مهیا کنند.

وی گفت: به خصوص در شهرهای بزرگی مثل تهران و درجاهایی که آلودگی زیادی وجود دارد وجود فضای سبز و درختان می‌تواند به بهبود فضا کمک کرده و هوا را تصفیه کرده و به سلامت مردم کمک کند.

سردار دهقان افزود: ما در مجموعه وزارت دفاع هم اراضی گسترده‌ای در اختیار داریم و هم امکانات خوبی داریم.

وی خاطرنشان کرد: انشالله امسال یک نهضت درختکاری در وزارت دفاع انجام شود و همه جاهایی که امکان درختکاری در آنها وجود دارد همکاران ما به کشت درختکاری روی بیاورند تا از فضا بهتر استفاده کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.