سردار رحیمی:تمام مسیرهای ورودی و خروجی تهران باز است/مسافران فرودگاه هازودتر از معمول حرکت کنند

اما سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهور تهران در گفت وگو با خبر آنلاین در مورد مسدود بودن مسیر ها و یا شایعاتی مبنی بر بسته شدن ورودی های تهران می گوید:اصلا چنین اخباری صحت ندارد و مردم می توانند آزادانه از شهر خارج و یا به آن واردشوند.
وی با بیان اینکه ممکن است مسیر فرودگاه ها ترافیک باشد می افزاید:ترافیک تمام جاده ها و خیابانها کنترل می شوند تا مشکلی پیش نیاید،اما بهتر است کسانی که قصد سفر از فرودگاه امام یا مهرآباد را دارند زودتر از ساعت همیشگی از منزل خارج شوند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.
وی ادامه داد:تمام مسیرهای ورود و خروج به شهر تهران در این روزها باز هستند و مسدود بودن آنها کذب محض است.
سردار رحیمی اعلام کرد:تنها ممکن است که برخی خیابانها و مسیرها در ساعتهای خاصی مسدود شوند که آن هم با اعلام قبلی خواهد بود.
وی در مورد برخی شایعات مبنی بر محدودیت تردد در شهر تهران و همچنین ارائه کارت مخصوص برای تردد گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برای تردد در شهر تهران وجود ندارد و شهروندان به راحتی می‌توانند در شهر تردد کنند و نیازی به کارت مخصوص نیست.

وی در مورد تردد وسایل نقلیه عمومی (BRT) گفت: سیستم حمل و نقل عمومی متوقف نخواهد شد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند، مگر در روز برگزاری اجلاس که به صورت مقطعی اجازه تردد خواهند داشت و البته از مسیر جایگزین استفاده می‌کنند.
۴۵۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.