سردار سرتیپ حمید تقوی در سامرا به شهادت رسید+ تصویر

گردآوری توسط سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/12/1584d9f69840711e7c5362c578635a511.jpg

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در سامرا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ مقاومت و بیداری اسلامی نقش آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری(ع) به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است: شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دروان دفاع مقدس بود که پدر و برادر گران‌قدر وی نیز در دوران جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت سرتیپ پاسدار محمد تقوی به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده و بستگان این شهید والام‌مقام، اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تقوی در تهران فردا ( هشتم دی‌ماه) ساعت ۹ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر این سردار رشید اسلام روز سه شنبه(۹ دی‌ماه) در اهواز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سردار حاج حمید تقوی یکی از افتخارات منطقه کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و فرزند روستای ابودبس روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز در درگیری‌های منطقه بلد در استان صلاح‌الدین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار بزرگ که فرماندهی محور سامراء را بر عهده داشت در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به اسطوره‌ای بی‌بدیل تبدیل شد.

دلاورمردی‌های این مجاهد بزرگ در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صحیفه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است. پدر ایشان در عملیات خیبر و برادرشان در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند.

اما مجاهد غیرتمند سال‌‌های متمادی جهاد علیه مستکبران عالم، تنها مزدش شهادت بود تا با ریختن خون پاکش بر شن‌های کربلا به مرید و مرادش لبیک بگوید. ایشان عصر روز شنبه هدف تک‌تیرانداز تکفیری داعش قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

پیکر سردار حمید تقوی پس از شهادت

 

پایگاه اطلاع رسانی ممتاز نیوز شهادت سردار سرتیپ حمید تقوی را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و عموم مردم آزادی خواه ایران و خانواده آن شهید بلند مرتبه تسلیت عرض می کند.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سیدمحسن سجادی:

    سلام همانطورکه همه میدونیم شهادت هنرمردان خداست من شخصااین شیرمردایرانی رونمیشناختم بیشتراطلاعات من ازبزرگ مردایران سردارسلیمانی میباشدولی خداتمام این مردانبزرگ رودربهشت باانبیا خودش مشهورمحشورکند

  2. محمود:

    خوش به سعادتش از این قفس دنیا پرکشیدن وبه کاروان شهدا
    رسیدن دیگر محال شده در این دنیای سیاه پر از گناه کاش
    امام حسین .ع. ما را هم بخرد..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.