سردار سلامی: ۹ دی روز اثبات ولایتمداری است

۸ م دیماه ،

razm4.jpg

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور در صحنه‌های انقلاب، اطاعت از ولی فقیه و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان از عناصر اصلی اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، سردار حسین سلامی در جمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان حاضر در رزمایش “الی بیت‌المقدس” که از روز پنج‌شنبه در اهواز آغاز شده است، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی تجلی غیرت و روح ابوالفضلی موجود در کالبد تک تک ایرانی‌ها است؛ روزی است که رویاهای دشمنان و خواب‌های آشفته آنان باطل شد.

وی افزود: ۹ دی تیر خلاصی بود بر سناریوهای دشمنان کوچک و بزرگ این نظام که تصور می‌کردند می‌توانند با لطمه وارد کردن به ارکان دینی ملت ایران، دوباره به تاریخ این کشور اسلامی بازگردند.

سلامی تصریح کرد: ۹ دی روز اثبات ولایتمداری و دفاع از ولی امر مسلمین است و شما خوزستانی‌ها با حضور خود در این حماسه بزرگ سنگ تمام گذاشتید و نشان دادید که خوزستان یک استان ویژه است. هر گام شما و حضور هر فرد شما در این نمایش باشکوه انقلابی و حماسی، تیری بر چشم دشمنان و گامی در جهت ناامید کردن هرچه بیشتر دشمنان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول تاریخ ۳۴ ساله پرافتخار و نورانی انقلاب اسلامی در صحنه‌های سخت و عظیمی حضور داشته و شکست‌های باورناپذیری را بر امپراتوری‌های بزرگ وارد کرده است و ما رمز پیروزی‌های خود را یافته‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که «حضور در صحنه‌های انقلاب، اطاعت از ولی فقیه و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان از عناصر اصلی اقتدار ملت ایران است» عنوان کرد: امروز ملت ایران اسلامی در حال فتح جبهه‌های تازهی است و توانسته هزاران کیلومتر آن سوتر از مرزها برود و وارد نبردی بزرگ علیه دشمنی افسانه‌ای شود و این جنگ را به گونه‌ای اداره کند که استخوان کمر دشمن خرد شود و این تنها شایسته انقلابی است که تا آخر پشتیبان ولی فقیه است.

سلامی با اشاره به حضور باشکوه نیروهای بسیجی استان خوزستان در رزمایش “الی بیت المقدس”، گفت: بسیج رمز و راز تجلی اقتدار و مظهر ایستادگی ملت ایران است و امروز در این رزمایش بزرگ شاهد حضور گسترده ۲۰ هزار نیروی بسیجی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به بحران اقتصادی موجود در غرب، افزود: امروز بحران اقتصادی در اروپا که دارای یک صنعت پیشرفته است، نمایان است و آمریکا نیز به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد جهانی، دارای بزرگترین بدهکاران جهانی است. در حال حاضر ۵۰ میلیون آمریکایی زیر خط فقر می باشند و بحران اقتصادی در این کشور هر روز بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها هیچ وقت نمی‌تواند ملتی را که دارای اراده و اختیار است به زمین بزند. ما ظرفیت‌های بزرگی برای جهانی شدن داریم و کشور ایران بر ۶۳ درصد نفت جهان و ۴۰ درصد گاز جهان تسلط دارد و این نشان دهنده ظرفیت‌های عظیم ما برای تاثیرگذاری بر اقتصاد جهانی است.

سلامی تاکید کرد: امروز یکی از گردنه‌های سخت انقلاب را می‌پیماییم و به نوعی این گردنه، آخرین فراز و حرکت به سوی پیشرفت است. امروز دشمنان، حقیقت روح ایستادگی و اراده ملت ایران را پذیرفته‌اند و در حال عقب نشینی می باشند.

مرحله دوم و اصلی رزمایش “الی بیت المقدس” با حضور ۲۰ هزار نیروی بسیجی از ابتدای امروز (جمعه) در منطقه عمومی رزمایش اهواز (پادگان شهید رستم پور) آغاز شده است و جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و استانی نیز در محل رزمایش حضور دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.