سردار شریف: آینده دنیا از آن گفتمان جمهوری اسلامی است

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۱:۱۸:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: آینده دنیا از‌آن گفتمان غنی و پرمحتوای جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در همایش مسئولان روابط عمومی و تبلیغات رده‌های نیروی زمینی سپاه، با تاکید بر به بن‌بست رسیدن گفتمان‌های شرق و غرب در دنیای امروز اظهار کرد: شرق و غرب در حوزه اقتصاد، سیاست و بسیاری دیگر از حوزه‌ها به بن‌بست رسیده است؛ به‌طوری‌که مدعیانی که قرار بود الگوی جامعه مطلوب را در افغانستان، عراق و کشورهای دیگر پیاده کنند پیامدی جز کشتار، تباهی، قتل و غارت از خود به جای نگذاشته‌اند.
وی قوی‌ترین سلاح جمهوری اسلامی را گفتمان غنی و سلاح افکار عمومی خواند و تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، ما به دنبال سلاح هسته‌یی نیستیم و قدرت ما نهفته در معنویات و گفتمان اسلامی ماست؛ چراکه افکار عمومی دنیای امروز آگاه و بیدار است و تحمل فشار و زور را ندارد.
شریف، جمهوری اسلامی ایران را در بهترین شرایط و وضعیت خود توصیف کرد و افزود: به فضل الهی و باتدابیر مقام معظم رهبری در بهترین وضعیت بسر می‌بریم و تصویر مجازی و مبهمی که دشمن به دلیل ضعف و عجز در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی از فضای داخلی ترسیم کرده است واقعیت کشور ما نیست.
مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره سعی دارند شرایط و افکار عمومی دنیا را در راستای منافع خود هدایت کنند تا خود را مقتدر جلوه دهند، در حالی که به یمن انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب، امروز مستحکم‌ترین متحدان آمریکا در منطقه سقوط کرده یا نظام‌های آنان در حال فروپاشی است.
وی بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و اقصی‌نقاط دنیا را تحقق آرزوی امام خمینی(ره) عنوان کرد و یادآور شد: بزرگترین آرزوی جامعه اسلامی و آرمان امام (ره) بصیرت و آگاهی امت اسلام بود که به برکت مجاهدت ملت بزرگ ایران در طول ۳۳ سال گذشته، خون شهدا، تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش روحانیت شیعه به ثمر رسیده و در این راه، سپاه قطعاً نقشی مهم، اساسی و تاثیرگذار داشته است.
شریف، ادامه راه امام(ره)، عمل به تکالیف شرعی و اطاعت از ولایت فقیه را مهمترین پیام شهدا به پاسداران انقلاب توصیف کرد و افزود: حاصل خون مطهر شهدای سپاه بویژه عزیزانی که در عملیات‌های اخیر سپاه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، امنیت‌بخشی به مناطق مرزی کشور و ایجاد آرامش برای مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی بود که افتخاری بس عظیم برای سپاه است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان، با اشاره به نقش ارزنده سپاه در پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف گفت: سپاه نقش تعیین‌کننده و مهمی در فتح قله‌های افتخار برای نظام داشته و دارد و روابط عمومی رده‌های نیروی زمینی سپاه باید تلاش مضاعفی را برای انعکاس این نقش سازنده و فاخر برای افکار عمومی جامعه داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۳۱۸۲۳۳۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.