سردار منتظر المهدی معاون اجتماعی پلیس شد

۵ م دیماه ،

سردار احمدی مقدم ضمن تقدیر از فعالیتهای سردار کارگر گفت: خوشبختانه طی سه سال قبل اقدامات خوبی در معاونت اجتماعی انجام شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم تودیع سردار بهمن کارگر معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی و معرفی سردار منتظر المهدی عصر امروز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی نیروی انتظامی عصر سه شنبه با حضور فرمانده نیروی انتظامی، سردار افشار معاون اجتماعی وزیر کشور و جمعی از روسای تخصصی پلیس و معاونان اجتماعی در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ۴۰ ماهه سردار بهمن کارگر معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی تقدیر شد و سردار محمد سعید منتظر المهدی به عنوان معاون اجتماعی تازه نیروی انتظامی معرفی شد.

در این مراسم سردار بهمن کارگر با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در معاونت اجتماعی انجام شده است  گفت: البته هنوز اقدامات دیگری مانده است که امیدواریم با درایت سردار منتظر المهدی انجام شود.

همچنین سردار احمدی مقدم ضمن تقدیر از فعالیتهای سردار کارگر گفت: خوشبختانه طی سه سال قبل اقدامات خوبی در معاونت اجتماعی انجام شده است.


خبرگزاری انتخاب |
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ALI:

    لام.من دو ماه پیش از تهران به سمت ساری از جاده فیروز کوه می امدم که در مسیر پلیس راه فیروز کوه پلیس مرا دستور ایست داد ومن نیز ایستادم واز من کلیه مدارک را خواست و من نیز مدراک را تسلیم مامور محترم کردم وبعد به من دستور حرکت داد.ولی بعد ازیک ماه اقدام به گرفتن خلافی از طریق سایت شدم که متوجه شدم افسر محترم بعد ازاینکه حرکت کردم برام جریمه عدم استفاد از کمربند را به مبلغ ۶۰۰۰۰ هزارتومان نوشته جالب اینجاست که جریمه دوبرگی بود که حتی یک برگش هم به من نرسید.جای سواله برام چرامامور زحمتکش از پشت سر جریمه م کرد ,به پلیس راه فیروز کوه مراجعه نمودم حتی فرماندهی محترم پلیس راه فیروز کوه حتی اجازه نداد باهاش کنم,چرا باید رفتار پلیس اینگونه باشه ؟چرا واقعا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.